عندي مشكلة صغير بس برنامج k_lite_Mega
اللي subtitles كانت تطلع عندي مع اني كنت اسوي حركة علشان تطلع ونسيتهـــا
http://www6.0zz0.com/thumbs/2010/01/14/06/799752813.jpg
أرجوا الحــل منكم
.
.
وارجوا الرد
عرض للطباعة
عندي مشكلة صغير بس برنامج k_lite_Mega
اللي subtitles كانت تطلع عندي مع اني كنت اسوي حركة علشان تطلع ونسيتهـــا
http://www6.0zz0.com/thumbs/2010/01/14/06/799752813.jpg
أرجوا الحــل منكم
.
.
وارجوا الرد
أخي موضوع الاستفسارات وحلول المشاكل هنا في الموضوع المثبت
http://msoms-anime.net/showthread.php?t=121044
[-● اطلب واسأل واستفسر ، وبإذن الله سنجيبك•9• ◘ يمنع عرض التوقيع ◘ ●-]–~إضافات جديدة~ نرجوا القراءه
وشكرآ للآخ abd3mobaraki كفى ووفى ..
ننتظر المشرف ~~