icon390السلام عليكم icon390
من قائمة ابدا ( start )
ثم -run- ثم-narrator
الكمبيوتر مع كل حركة للماوس يتكلم معك !!!
الردووووووووووووووووووووو ووووووود
من فضلكم صدقونى انه امرنا ممتع
مه تحياتى اخوكم لى روك لى
عرض للطباعة
icon390السلام عليكم icon390
من قائمة ابدا ( start )
ثم -run- ثم-narrator
الكمبيوتر مع كل حركة للماوس يتكلم معك !!!
الردووووووووووووووووووووو ووووووود
من فضلكم صدقونى انه امرنا ممتع
مه تحياتى اخوكم لى روك لى
مشكور أخي لى روك لى
سوف اجربها
شكرا على الحركة ، صجني وأزعجني بصوته
هههههههههههههههه شكرا لكم على الردواد ممكن يا اخى from earthممكن تجعل صوته واطى ولا يزعجك اختار volume واختار النمط المناسب لصوت ولن يزعجك
مشكوار اخى لى كان الامر رائعنا جدا