الحل المثل لحل مشكلة up date for NOD32 كل الأصدارات ماتحملش هم التفعيل ولا اى حاجة حمل وعلى ضمانتى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
وبعد
انا جبت النهاردة برنامج هدية لكل الى فى المنتدى ارجو التقييم الرنامج متوافق مع XP & 7 &VISTA
كل الى هاتعملة انكم هاتسطبوا النود وبعد كدة هاتسطب الرنامج السحرى دة وهو ها يجبلك المفاتيح وهايحطها فى البرنامج لوحدة وبكدة هاتعمل اب دات كل يوم ومش هاتشيل هم اى حاجة
ارجو التقييم
اترككم مع التحميل
http://www.megaupload.com/?d=M34R110T
رد: الحل المثل لحل مشكلة up date for NOD32 كل الأصدارات ماتحملش هم التفعيل ولا اى حاجة حمل وعلى ضما
شكرا جزيلا اخي
والأداة قد نفعت معي
وقد تم تحديث النود