السلام عليكم
هذا الرسم هو بدايات لوجهhttp://www.filaty.com/i/802/0d0d9d3.the%20eye.jpg
icon801icon801و أتمنى إنها تحصل على إعجابكمicon801icon801
و شكراًIcon0e0
عرض للطباعة
السلام عليكم
هذا الرسم هو بدايات لوجهhttp://www.filaty.com/i/802/0d0d9d3.the%20eye.jpg
icon801icon801و أتمنى إنها تحصل على إعجابكمicon801icon801
و شكراًIcon0e0
نايس ماشاء الله والله حلو
وصال ابداعك ^_^
بالتوفيق
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته...
اقتباس:
هذا الرسم هو بدايات
ما شاء الله هذا رسم بالفوتوشوب..
اكيد شئ صعب..
وان شاء الله تكون محترف..
وننتظر ابداعك دوما..
2ad
حلو ماشاء الله...
بس يمكن الالوان محتاجة تظبيط شوية والعين محتاجة شوية واقعية فى شكلها
واتمنى ما تزعل من انتقاداتى..
وننتظر جديـــــــــــــــدك...
رنوو
http://www.m5zn.com/uploads/ffb4983033.jpg
كبدايه
اعتبره رائع ^_^
واصل اخي ..
دمت بخير
http://www.m5zn.com/uploads/ffb4983033.jpg
ماشاء اللهـ كبدايهـ فهي بدايه رااااااائعه ^^
تسلم ايدك
تحياتي
No commentعجزت ألقى تعبير مميز لكن حلووووووووه