حصرياً فقط لمسومس : لمستخدمى انترنت اكسبلور الأصدار 7 او 6 : مفاجأه
بسم الله الرحمن الرحيم
وبه نستعين
---------------------------------------------------
المفاجأه المره دى هيه مفاجأه كبيره وسريه وخطيره
المفاجأه هي ....
اول شىء اعمل الطريقه واخبرووونى بالنتيجه ×_×
الطريقه لأصحاب الأصدار 7 . 6 من الأكسبلور
-)----------------------------------------------(-
افتح المتصفح واكتب فى العنوان
res://shdoclc.dll/wcee.htm
هتفتح صفحه سوداء
اضغط كليلك يمين ثم
view source code
بعدين ابحث عن طريق ctrl + f
عن كلمه gurjPRR
امسح الكلمه واحفظ الملف باسم wcee1.html
وبعدين افتح الملف بالأكسبلور وليس بمتصفح آخر
وشوف المفاجأه
----------------------------
رد: حصرياً فقط لمسومس : لمستخدمى انترنت اكسبلور الأصدار 7 او 6 : مفاجأه
و عليكم السلام و الرحمة
شكراً جزيلاً لك أخي OmarKing05 عـ الموضوع
بس خبرك, أخوك ما له فهـ السوالف xDD
سامحني, حاولت لكن ما فهمت كيف يعني ^^" , مثلاً في حذف الكلمة, أو أثناء الحفظ ^^" >>> عارف إنها شغلات عادية,بس ما بعرف ليه ما فاهم ^^"
شكراً لك مرة أخرى, و مسامحة عـ الرد .....
رد: حصرياً فقط لمسومس : لمستخدمى انترنت اكسبلور الأصدار 7 او 6 : مفاجأه
ولايهمك اخى الحبيب
اول شىء روح للعنوان
res://shdoclc.dll/wcee.htm
فى متصفحك تلاقى صفحه سوداء صحيح ..
اذهب لمنتصف الصفحه واضغط كليك يمين هتلاقى الخيارات
من بين الخيارات تلاقى View Source Code او Html
اضغط عليها تمام ..
هتشوف برنامج الدفتر اضغط على Ctrl + F فى لوحه المفاتيح
هيطلع مربع بحث اكتب فيه
gurjPRR
ثم اضغط search
هتلاقى تظليل على الكلمه المراده الغى مربع البحث ثم ابدأ بحذف الكلمه وبدون اى شىء آخر
وهتلاقى المفاجأه
ملاحظه اصدار متصفحك لابد ان يكون 7 او 6
رد: حصرياً فقط لمسومس : لمستخدمى انترنت اكسبلور الأصدار 7 او 6 : مفاجأه
خخخخ , عارف سويت انا كل هذا من قبل
بس لا تتعب روحك xDD
تسلم
رد: حصرياً فقط لمسومس : لمستخدمى انترنت اكسبلور الأصدار 7 او 6 : مفاجأه
رد: حصرياً فقط لمسومس : لمستخدمى انترنت اكسبلور الأصدار 7 او 6 : مفاجأه