السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ده واحد ربنا ابتلاه بـ اعاقة يحفظ القرآن بجوار المسجد الاقصى
يارب ارزقه النجاح فى حفظ القرآن
انت بقا بتحفظ قد ايه؟؟؟؟
منقول
عرض للطباعة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ده واحد ربنا ابتلاه بـ اعاقة يحفظ القرآن بجوار المسجد الاقصى
يارب ارزقه النجاح فى حفظ القرآن
انت بقا بتحفظ قد ايه؟؟؟؟
منقول
تم فك الحجز
يسلمو خيتو علي الصور
واللحمد لله علي كل حال نحمدة ونشكرة ونستعين بهة ونستهدية
مشكوره أختي على الصوره و نرى من جديدك الحمد الله على العافية
الحمد لله على كل حااال
http://images.msoms-anime.com/45/183...1e3bede53a.gif
ع الموضووع الراائعicon159
مشكوره أختي على الصوره و نرى من جديدك الحمد الله على العافية
مرسي على الردود الجميله وانتظروا مني المزيد باذن الله
http://www.up.qatarw.com/up/qatarw_4HJTkUU8Q.gifالحمد لله على النعمة وشكرا على الطرح
مشكور على الوضوع نحمد ربنى انى بصحه وعفيه
الحمد لله على الصحة والعافية
مشكورين على المرور