رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة . Alone .
محاولات سريعة
1-لما ضغط زر المصعد وجد دم على يدة وعرف انه من زوجتة؟
2-جسدها كن متصلب ولما ضغط ع زر المصعد وكان صلب حس بكذ
يلا..محاولات ومش هتوقف عن التفكير
بحس انى غبية هههه
فى امان الله
الجواب لا للكل
لأ ولا غبية ولا حاجة ما تقوليش عن نفسك كدة لأن دي اكتر حاجة بتضايقني ان حد يوصف نفسه بالغباء، قولي انك بتحسي انك مش متمكنة من حل حاجة او التفكير فيها كويس
لكن ما تقوليش غبية -_-
لأن مافيش حد غبي وإلا كان زمانه خرج من المدرسة من زمان مثلا وما كملش دراسة
ده غير ان الانسان لما يقعد يوصف نفسه كدة بيتعود على الكلمة بعدين وبتأثر فيه وبيقنع نفسه بكدة وبالتالي ممكن يبقى غبي بعد كدة بالفعل ^^"
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة . Alone .
لا انا مهيسة طبيعى ...
طيب خلونا نفكر ثانى..امممم
لاحظ عليها شيئ غريب يدل على الوفاة اول مادخل المصعد
لا
حيلاحظ ازاي وهو ما شفهاش في المصعد أصلا ^^"
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimi_moon
لا لاازم احلوا كيف اخرج من المنتدى بدون ما احل اللغز هادي بصمة عار ^_^ هههههه
طيب هوا لمن جا يقبل زوجته حس في شي غريب فيها اولاحظ حاجة عليها؟؟؟؟
هههههههه
ولا وصمة عار ولا حاجة
الجواب لا لأنه لو حس راح يستوقفه هذا الشيئ
حاولوا تسألوا اسئلة عن الزوجة كتير تستفسروا بيها عن كل شيئ عنها ^^"
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
طيب وهيا نايمة كيف كانت وضعيتها
هل كان في شي معاه يربطوا فيها
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
جاوبت عليه فوق ردك مباشرة ^^"
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
ههههههههههههه عدلته شوف التعديل صحيح ولا لا ^___^
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
طيب هو كان يعلم مسبقا انها ميتة...يعنى يعلم انها ماتت لا لا لا غلط هو علم بذلك اول مادخل المصعد
انا رايحة اقراه تانى لعلى اجد الحل
اقتباس:
الجواب لا للكل
لأ ولا غبية ولا حاجة ما تقوليش عن نفسك كدة لأن دي اكتر حاجة بتضايقني ان حد يوصف نفسه بالغباء، قولي انك بتحسي انك مش متمكنة من حل حاجة او التفكير فيها كويس
لكن ما تقوليش غبية -_-
لأن مافيش حد غبي وإلا كان زمانه خرج من المدرسة من زمان مثلا وما كملش دراسة
ده غير ان الانسان لما يقعد يوصف نفسه كدة بيتعود على الكلمة بعدين وبتأثر فيه وبيقنع نفسه بكدة وبالتالي ممكن يبقى غبي بعد كدة بالفعل ^^"
صح كلامك والله انا اعرف ان هذا اسمه تسميم المشاعر<<<اسمع برامج
كثير
شكرا
فى امان الله
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
طيب هوا في كامرات في الغرفة يراقب فيها زوجتوا
او هل هوا متفق مع احد على قتلها
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimi_moon
طيب وهيا نايمة كيف كانت وضعيتها
هل كان في شي معاه يربطوا فيها
كيف يربطوا فيها يعني؟ ما فهمت icon114
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة . Alone .
طيب هو كان يعلم مسبقا انها ميتة...يعنى يعلم انها ماتت لا لا لا غلط هو علم بذلك اول مادخل المصعد
انا رايحة اقراه تانى لعلى اجد الحل
صح كلامك والله انا اعرف ان هذا اسمه تسميم المشاعر<<<اسمع برامج
كثير
شكرا
فى امان الله
عفوا، انتظر محاولاتك ^^
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimi_moon
طيب هوا في كامرات في الغرفة يراقب فيها زوجتوا
او هل هوا متفق مع احد على قتلها
الجواب لا للسؤالين ^^"
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
طيب تسهيلا اسألوا على الزوجة كيف حالها وكذة ^^"
ماهو كيف حالها يعني مبسوطة ولا زعلانة خخخخخخخخخ
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam2006
كيف يربطوا فيها يعني؟ ما فهمت icon114
مثلا اتصال مرأي
وبعدين هل هيا حست انوا قبلها ولا لا
عفوا شكلي مررررررررررررة طفشتكIcon22 >>>>>>>>>>>>>احد قلك حط لغزmsar3ah ههههههههههه
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
هل هيا مريضة الزوجة
امكن في جهاز حق القلب موضوع عليها ولمن وقف قلبها طلع صوت فسمع الزوج الصوت فعرف انو زوجتة ماتت
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
هل الحل يتعلّق بعادات كل الزوجات أو الرجل شاف حاجه أثناء دخوله الى المصعد ذكرته بزوجته ..؟؟؟؟............خخخخخ....لغز..صعب صعب كثير ..........ممكن تلميح بسيط مابقدر أفكّر كثير لأني صائمة و أنا بعد العصر راح أساعد والدتي على طهي الطعام يعني لازم أرى الحل قبل مايأذن العصر عندنا
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimi_moon
مثلا اتصال مرأي
وبعدين هل هيا حست انوا قبلها ولا لا
عفوا شكلي مررررررررررررة طفشتكIcon22 >>>>>>>>>>>>>احد قلك حط لغزmsar3ah ههههههههههه
هل يوجد شيئ يربطه بها كاتصال مرئي مثلا؟ الجواب لا
هل شعرت بتقبيله لها؟ الجواب لا
هل طفشتني ميمي؟ الجواب لا خخخخخخخ
لا عادي انا اليوم فاضي وخلصت امتحانات امس لكن بكرة راح ابدأ في الشغل في مشروع عندي الله يعيني عليه بينتهي بعد شهر ان شاء الله ^^"
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimi_moon
هل هيا مريضة الزوجة
امكن في جهاز حق القلب موضوع عليها ولمن وقف قلبها طلع صوت فسمع الزوج الصوت فعرف انو زوجتة ماتت
هل هيا مريضة الزوجة؟ الجواب نعم، احسنتي مهم كتير السؤال هذا icon30
هل هناك جهاز قلب .... الخ؟ الجواب لا لكن هناك شيئ اخر، تقريبا قربتي تحلي اللغز ^^
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سلمى1415
هل الحل يتعلّق بعادات كل الزوجات أو الرجل شاف حاجه أثناء دخوله الى المصعد ذكرته بزوجته ..؟؟؟؟............خخخخخ....لغز..صعب صعب كثير ..........ممكن تلميح بسيط مابقدر أفكّر كثير لأني صائمة و أنا بعد العصر راح أساعد والدتي على طهي الطعام يعني لازم أرى الحل قبل مايأذن العصر عندنا
الجواب لا ^^
صائمة؟ ما شاء الله تقبل الله منا ومنكم، كان ودي اصوم برضه اليوم لأن لي فترة الواحد مقصر للكن للأسف ما صحيت قبل الفجر عشان اشرب icon115 والجاو حار كتير
للتلميح شوفي سؤال ميمي الأخير واجابتي عليه
ودعواتك لينا عند الفطر، بالله لا تنسي ياسلمى، دعوة خاصة لي لأني بحاجة للدعاء
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
طيب امكن في دواء المفروض تاخذه وما اعطاها هوا الزوج
او هل الشيئ الاخر هوا جهاز برضوا
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimi_moon
طيب امكن في دواء المفروض تاخذه وما اعطاها هوا الزوج
او هل الشيئ الاخر هوا جهاز برضوا
يمكن في دواء؟
الجواب لا
الشيئ الاخر جهاز برضو؟ الجواب نعم وأحسنت وقربتي جدا
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
هل هي مريضة بمرض السكر ؟؟
هل كان لها موعد عند الطبيب و ماراحت ؟؟
خلاص ماراح أنسى راح أدعي لكم عند الفطور.....