مشكووووووووووووورين
ع المكتبة الروووووووووووووووووووووع ة
عرض للطباعة
مشكووووووووووووورين
ع المكتبة الروووووووووووووووووووووع ة
لمــــــــاذا لا تردي
ان شاء الله انا هكتب القصص التى اعطانى رابطها konankان شاء الله وذلك بع الامتحانات الصينيه اى بعد يوم 13 من هذا الشهر
دي تعتبر قصة واحدة لو عايزة الباقي شاوري بس
عندي قصص كثيرة لشيرلوك هولمز ولكن حجمها أكبر من أن أضعها هنا
للإستزادة ادخلوا موقع الأجيال للترجمة http://www.al-ajyal.com/books/new.php
المترجم لهذه القصص ترجمة متقنة وسوف يترجم قريبًا روايات كبيرة
وشكرًا على الموضوع وعلى كل من أضاف قصص
مشكور للاهتمام
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أجمل مكتبه موجوده
وأعضاء المكتبه جزاهم الله كل خير
سلمت أناملك
konank
جاري التحميل والقراءه
لي عوده
وتسلمي أختي ايتشي على الموضوع العسل مثلك
ما شاء الله أدعو لكي بالتوفيقIcon0e0
مكتبة رائعةIcon-clab0
وشكرا للعضوkonankعلى المساعدة انا نفسي فيهم كلهم
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور انت كدة بتجامليني
لحسن اخد في نفسي مقلب
العفو بس انا للاسف في ثانوي
انما المصطلحات الغريبة دي مش عارف معناهم متنسيش انا بترجمها مش بنقلها
وربنا يوفقك
شكرا لك على هذه القصة الرائعة وننتظر كل جديد منك thumbsup-Icon
مع السلااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااامة
bye00