رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
تم فك الحجز خخخخ والزراعة على قطعة الارض
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
[quote=monmona;1467702]
اقتباس:
انا اجيت .. منورة عارفة
بوم طاخ ايه ده الموضوع ايه الي حصله ههههههه شرفتي
اقتباس:
اهلا يا كايتو واهلا بقصتك الجديدة
كايتو باللون البمبي انا ولد Icon30
اقتباس:
ومع ذلك متزعلهاش يا كايتو والا اللى بيزعل بنات المنتدى بيكون حسابه عصير معاى
العصير بطعم ايه عارف ان دمي خفيف موت يخرب عقلك ياكايتو
اقتباس:
اظن ان القصة اجل فيها اخطاء لكن ما دامت فى قسم الاعضاء مو مهم كثير
لو كان فى قسم اللغة العربية كنت علقتهولك..
هههههههه icon111
اقتباس:
والا همسج ردى خخخخخ
هتأخر e.vil_l
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
تم اضافة الفصل الثالث Icon0e0Icon0e0Icon0e0Icon0e0Icon0e0وشخصية جديدة
icon18icon18icon18icon18icon18icon18icon18
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
ايوة كده يا كايتو صلحت الاسم شطور
محجوز للرد على الفصل الثالث انتظرنى
فك حجز موضوعى عشان افك الحجز هنا
طيب قرأت الفصل الثالث
جميل
انا منورة القصة اهو
خلى بالكم على عينكوا
بس هوا انا دى ام شعر ابيض خخخ؟
شفتوا خلى بالكم بعرف استخدم جميع انواع البنادق وممكن اهزمكم بسهولة هههه
كده يا كايتو تبعدنى عن دادى؟؟اهئ اهئ>> مكنش العشم خخخ
شكرا وفى انتظار الفصل الرابع خخخخ
ده باعتبار انى رديت قبل ما ينزل
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monmona
ايوة كده يا كايتو صلحت الاسم شطور
محجوز للرد على الفصل الثالث انتظرنى
فك حجز موضوعى عشان افك الحجز هنا
احم تم تصليح الاسم Icon45 وسيت الرد عندما يصل 13 هو دلوقتي 12
الفصل الثالث تم اضافت في نفسicon18
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
السلام عليكم
ممممممم
التكلمة جميلة جدا ... ولمونة كانت اية ...عسولة خالص
فى تقدم ان شاء الله
ومنتظرين الجزء الرابع
واشكرك
مع تحياتى
الفراشة السوداء
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo
عدنا :)
أهلاً يا كايتو
خطرطر الفصل التالت :d
وطويل عن التاني
مونمونا منورة القصة^^
جمييل دور سوبر مونا:d
وفين دورك يا كايتو في قصتك:d
ودايما تنهي الفصل علي حتة تشويق>< وقفتها علي اللي بعد مونا ^^
في انتظار الرابع بسرررعة الضووء:d وإلا بقتل ملكانة في القصة خخـ
تشكرااات يا كايتو ع التالت
في الانتظار:)
موفق
ههههههه اسموو اهلا كويس ان هو عجبك لا انا مليش دور في القصة خالص Icon08
ههههههه ملكانة شكلها كده هي الي هتموتك في القصة Icon09-P
وخلاص انا كتبت الفصل الرابع يارب يعجبكم icon104
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مارية
السلام عليكم
ممممممم
التكلمة جميلة جدا ... ولمونة كانت اية ...عسولة خالص
فى تقدم ان شاء الله
ومنتظرين الجزء الرابع
واشكرك
مع تحياتى
الفراشة السوداء
وعليكم السلام icon151icon151icon151
لمونة ههههههه اه عرفت قصدك مين
العفو مارية وكويس ان هي عجبتك msar3ah
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dt-sherlock
سأرجع بعد أن أقرأ القصة
في انتظارك دكتور شيرلوك
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
تم فك الحجز علي اسمووووووووووووو
وتم اضافة الفصل الجديد smii20
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
السلام عليكم
مشكور كايتو الفصل رابع جميل جدا
هههههههههى واضح يا اسموو انك مبتدئة فعلا >>> امزح امزح
منتظرين الفصل الخامس بشوق
مع تحياتى
الفراشة السوداء
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
لوووووووول مونا معانا خخخ اهلاا وسهلا بيكي في القصة ^^
اقتباس:
ملكانة:ماذا ملكة الظلام ؟؟؟...من هي وكيف اجد تلك الحقيرة اريد قتلها وتدميرها ..
خخخخخخخ سبحان الله كانك تعرفني حقيرة دي شتيمتي ما اشتم الا بيها بس احس انها في لساني صحيح عاده بطالة بس حقيرة احسن من غيرها ^________^
* على فكرة ده المسن نصااااب ضحك عليا وانا صدقتو :( بس من جد افتكرتو جد اول ما قريت جات ببالي اسمو << عايشة الموقف ههههههههه
* ليه كده انا فهمت اسمو غلط واتضاربت معاها صعبه اتضارب مع اسمو والله قلبي اتقطع وانا بقرا المقطع
خخخخ على فكرة اسمو خايفة انها تمووت تقول انا مش عايزةتموت لانها بتحب الحياة هههههههههه
بس انا ما اتوقع انها حتموت لان مونا حتنقذها ووجود اسمو مهم بالقصة ايمكن حتموت بس في النهاية خخخ حلقة الاخيرة يعني
* مونا بالعكس دنا شريرة والكل يشهد لي خخخخ
كايتو ...
الفصول حلووووه اصلا يكفي اني انا البطله متابعة لها بشوق خخخ
سعيده جدا جدا جدا بدوري وعلى فكرة انا القصة وريتها لصحباتي وقالو انو ماشاء الله خيالك واسع
وعجبتهم كتيرررررر وبانتظار الفصول الجايه ....
بانتظارك ...!!
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
مشكور كايتو الفصل رابع جميل جدا
صح انا بقول كده برده احسن من الي قبليه
اقتباس:
منتظرين الفصل الخامس بشوق
ممكن اتأخر فيه شوية عشان منتدي الانجيزي هيموتني لو مخلصتش قصة الانجليزي الاولIcon30
وشكرا علي ردك الجميل يا مارية
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
خخخخخخخ سبحان الله كانك تعرفني حقيرة دي شتيمتي ما اشتم الا بيها بس احس انها في لساني صحيح عاده بطالة بس حقيرة احسن من غيرها ^________^
ههههههههه حلوة حقيرة دي بس بتبقي شريرة شوية ههههههIcon-yes0
اقتباس:
* على فكرة ده المسن نصااااب ضحك عليا وانا صدقتو :( بس من جد افتكرتو جد اول ما قريت جات ببالي اسمو << عايشة الموقف ههههههههه
هههههه تيتة اسمووو "متزعليش يا اسموو"
اقتباس:
خخخخ على فكرة اسمو خايفة انها تمووت تقول انا مش عايزةتموت لانها بتحب الحياة هههههههههه
ههههههه خلاص هموتها واقضي عليها يلا يا اسموو درك انتهي
كايتو ...
اقتباس:
الفصول حلووووه اصلا يكفي اني انا البطله متابعة لها بشوق خخخ
هع ماشي يا بطلة مفيش فلوس هتاخديها تمن الدور انتي هتشتغلي ببلاش
اقتباس:
سعيده جدا جدا جدا بدوري وعلى فكرة انا القصة وريتها لصحباتي وقالو انو ماشاء الله خيالك واسع
ههههههه فضايح icon114
نورتي ياملكانة انتي لحد دلوقتي عندك قوة خارقة اسمو ومونة مهارات قتالية ماشاء الله ابطال خرافيين Icon30
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
هههههههه بتفكريني بسبيس تووون سنعود بعد قليل
اقتباس:
دا الفصل الرابع خطرطر يعني خطرطر :d
ههههههه خطرطر حلوة خطرطر دي
اقتباس:
بس انا سوبر في الفصل دا خخخ))مصدقة روحي :d
هههههههههه خارقة كالعادة قاعدة تقتلي في الفامبير بكل سهولة
اقتباس:
ومونا اجري دا اسمو بتموت :d
هههههههه الوزن فعلا مضر المفروض الواحد يقوم ببرامج تخسيس :امزح يا مونة"
اقتباس:
بس بتوقع ان اسمو مش حتموت ,يمكن ملكانة ايوا تموت:d
يلهوي علي الشر Icon093
واااااااااااء ممكن اتأخر شوية في الفصل الجاي
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
تم فك الحجز عن قطعة الارض رقم 29
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
ههههههه الفصل انتهي هنا لن تعرفو ماحدث لاسمو هلي ماتت فعلا ام لا الا الفصل القادم
طبعا مستحيل اقتل اسمو والا يطردونى من الممتدى
خخخ
كان فى حد بيعمل كده فى قصصه بس مو فاكرة هو مين
بس اكيد طبعا يا اسمو ما راح تموتى والا القصة بتنتهى اطمنى مستحيل اموتك خخخ
وبعدين كل ده سايبنى فى الة الزمن ومن غير أكل ولا شرب
زهقت من الجلوس هناك..
والتكييف ضعيف اوى ههه
طيب بانتظار الجزء الخامس
متأثر جدا بأسلوب من تقرأ لهم متسألش مين هما
ومتتعودش انى كل مرة حرد على الفصل بسرعة كده..المرة دى استثناء
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
شكريااااااات
ع الطرح الناااايس
وبإنتظار المزيد
تحياتي..zero0o0
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monmona
طبعا مستحيل اقتل اسمو والا يطردونى من الممتدى
خخخ
كان فى حد بيعمل كده فى قصصه بس مو فاكرة هو مين
بس اكيد طبعا يا اسمو ما راح تموتى والا القصة بتنتهى اطمنى مستحيل اموتك خخخ
وبعدين كل ده سايبنى فى الة الزمن ومن غير أكل ولا شرب
زهقت من الجلوس هناك..
والتكييف ضعيف اوى ههه
طيب بانتظار الجزء الخامس
متأثر جدا بأسلوب من تقرأ لهم متسألش مين هما
ومتتعودش انى كل مرة حرد على الفصل بسرعة كده..المرة دى استثناء
هههههههههههههههه مين هماicon114