رد: ما مميزات ان تكون وغدا ؟؟ ..كل من سيدخل سيتمني بعدها ان يصير وغدا بالمفهوم الكايتوي
مشكووووووووور موضوعك خطييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييير
واكتر ميزة اعجبتني الخامسة.....................
مشكوووووووووووووووووووووو وووور مرة ثانية
اريغتوووووووووووووووووووو وووووووووووووووو
رد: ما مميزات ان تكون وغدا ؟؟ ..كل من سيدخل سيتمني بعدها ان يصير وغدا بالمفهوم الكايتوي
رد: ما مميزات ان تكون وغدا ؟؟ ..كل من سيدخل سيتمني بعدها ان يصير وغدا بالمفهوم الكايتوي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نافورة
و الله الموضوع طووووووووووووويل و ما فيا اقراءة
على كل حال اريقاتو على الموضوع
مممممم ممكن تنسخه وتحطه علي الوورد وتصغر الخط وبكده هيكون صغير Icon108وشكرا علي مرورك نافورة
رد: ما مميزات ان تكون وغدا ؟؟ ..كل من سيدخل سيتمني بعدها ان يصير وغدا بالمفهوم الكايتوي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hiromi
مشكووووووووور موضوعك خطييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييير
واكتر ميزة اعجبتني الخامسة.....................
مشكوووووووووووووووووووووو وووور مرة ثانية
اريغتوووووووووووووووووووو وووووووووووووووو
شكرا ليكي هيرومي علي مرورك الجميل Icon0e0 واكيد الميزة الخامسة ميزة جميلة كلها سيطرة ههههههه
وانا سعيد ان الموضوع اعجبك شكرا لكي اختي Icon33