رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
ويييييييييييييييييييييييي يييييييييي
احم احم ليا عودة للرد علي اسموو وسبيد بعد الامتحان مباشرة Icon108
ادعو ليا النهاردة بتوقيت السعودية الساعة العاشرة k.s.a
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
ايه سر الابداع دا
ايه سر الفن دا
سرك ايه ايه
ما شاء الله
ههههههه ايه ده الله يخليك يا سبيييد
اقتباس:
والله انت مبدع و قصتك اسطوره
icon102الله علي المدح ياسبيد هو ده المدح ولا بلاش thumbsup-Icon
تشرف ياباشا
اقتباس:
هاهاها ي اهم شي ما يموت ..
Icon10لا انا هموت شخصيات للاسف في القصة
اقتباس:
منتظر الفصل القادم
انتظر مفأجاة كمان
اقتباس:
شله كلهم هنا ... هاهاهاهاي
كلهم هنا فعلا وباقي الشخصيات كمان icon23
مشكور علي الرد الجميل يا سبييييييييييد bye00
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
أعتذرااتي الأسموية عن التأخير بارد^^"
غير مقبول Icon498ههههههه
اقتباس:
نشرب ملكانة ومونا شاي كدا))ببلاش :d
لا طبعا في فلوس انا كل حاجة هنا بفلوس هاتي تمن الشاي icon145
اقتباس:
بس مطلع ملكانة خارقة بتقرأ الأفكار:d
هههههههه خلي بالك منها فكري تفكيرات كويسة فيها احسن ملكانة بتكشف بكل سهولة :d
اقتباس:
وانا سيف :( طيب مسكني دبابة خخخ
هههههه ده السيف ده احسن سلا وبعدين متعرفيش مميزاته لسة هتعرفي ان انتي معاكي سلاح خارق استني بسicon5501
انا انا واعوذ بالله من كلمة انا Icon04
اقتباس:
السادس يكون أكشن ,فاهم67_icond
خليته اكشن روحي شوفيه icon30
والعفو وشكرا علي ردك الجميل يا اسمووو
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
تم اضافة الفصل السادس Icon08
اعتذر عن التأخير بسبب الامتحان هههههههicon104
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
من المنهج ولا برة e.vil_l
اقتباس:
ايه معني الزومبيicon-??
هههههه معلش انا كنت نسيت ان انتي بتحاربي فامبير بصي ياستي الزومبي zombie كلمة لاتينية اختصارا للموتي الاحياء هع خبرة افلام رعب
خخخخخ
اه خارقة بس ملكانة مبتستغلش
دا الجزئية ساعة ما قرأت افكاري البت ملكانة دي:d
وأعتقادي الأسموي:d
اقتباس:
ان التلاتة ظلال اللي ظهروا,يمكن او اكيد شخصيات شر e.vil_lوحيظهر اشخاص جدد Icon98e
اه وهطلع ولاد في القصة icon044مع اني مكنتش عاوز اطلع بس برده انا مش هطلع نفسي عشان مبحبش اموت في القصة ههههههه
اقتباس:
تشكراااااات كايتو سينباي علي السادس الأكشن ^^
هههههههه العفو اسموو تشان Icon039
اقتباس:
وبالتوفيق بالامتحانات,في انتظارك بعد الأمتحانات ان شاء الله ^^
ههههههه اوك اسموو يارب انا خلصت الامتحانات همتحن كمان اسبوعين يعني قدامي فرصة ههههه وبعد كده انتحر e.vil_l
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
icon144icon144اسف يا اسموو معلش بجد انا عارف ان هو اتأخر icon244 بس عليا امتحان رعب يوم الاتنين القادم بس عادي ولا يهمك انا هكتب فصل كمان وهحاول انزله بسرعة متخفيش مش هنسي
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
تم اضافة الفصل السابع والكشف عن احد الظلال
احم القصة شكلها هتبقي 100 فصل Icon0e0
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo
لولولييي :d
أخيراً الفصل نزل ^.^
منطقة محجوزة جاري القراءة بعد تقشير البطاطس خخـ
ههههههههههه في انتظارك يا اسمووو Icon33
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
اهلا اهلا
منورة طبعا..
ياااااه يا كايتو انت لسة فى الفصل السابع
انا لسة مارديت على الخامس
Icon498
طيب
نبدأ..
بسم الله
..
الفصل الخامس..
ياسلام عليا خخخخخ
دورى خطير Icon498
اقتباس:
هنا استغلت اسمو انشغال ملكانة وفي لحظة واحدة وضعت السيف تحت رقبة ملكانة..
خخخخخ
خطيرة يا اسمو
ومتسرعة كالعادة خخخخ
اقتباس:
مون مونا:لا تحاولي ذلك فأنا مدربة علي مواجهة اختراق العقل..
ياسلام عليا رهيبة
ملكانة مهارتها خطرطر
اقتباس:
مون مونا:نعم لذلك لا وقت لنضيعه يجب علينا القضاء عليها معا وان نبدأ سريعا في ذلك..
ياسلام عليا
طول عمرى حكيمة فى قراراتى وكلامىIc-Graduate0
ياسلام يا اسمو طول عمرك كريمةeh_s7
اقتباس:
مونة وهي تقوم بأعداد بندقيتها وملأها بالرصاصات الفضية :هيا لننال منهم ..
icon31
جارى الرد على الفصل السادس Icon498
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
طيب خلاص عرفنا انى منورة:d
المهم نبدأ..
الفصل السادس..
اقتباس:
قامت مونة بأستخادم بندقيتها مستخدمة رصاصت من فضة للقضاء عليهم وكذلك اسموو انطلقت واخذت تفصل الرقاب عن الاجساد
طيبة طول عمرىe.vil_l
اسمو فصل رقاب علطول كده e.vil_l
اقتباس:
مونة:انا استطيع قتالهم عن بعد بالبنادق ولكن لا استطيع وحدي قتالهم
مش تسألنى الاول لا انا اقدر اقتلهم لوحدى..icon768
اقتباس:
قامت ملكانة برفع اسموو في الهواء ,,,,
يا بختك يا اسكو طيرتى icon5501
اقتباس:
اسموو:هههههههه كان غيرك اشطر ..
icon768
اقتباس:
اسموو قامت برفع السيف في رقبة ملكانة:الافضل لكي ان نتعاون لللقضاء عليهم والا ستنضمي الي قائمة الذين قتلناهم الان
شريرة اوى يا اسمو e.vil_l
اقتباس:
مونة:اهدئي يا اسموو لا داعي لذلك
طول عمرى عاقلة ورزينةIc-Graduate0
اقتباس:
تأهب كل من اسمو وملكانة ومونة وترقبو ظهور الاشخاص الثلاث ..
وااااو
وقفة حلوة
بس انا مش بحب افضل متعلقة
الفصل السابع برد عليه المرة القادة
لان الان خخخخ
لامش وقت النوم
بس مش فاضية :d
فى أمان الله
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا علي القصة الرائعة جداا
رد: حروب الظلام التاريخية Historical Dark War "Story"