رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
مولان هو اختصار لمولان1
انا مثلا اسلام 2006 وينادونني اختصارا اسلام او 2006
مع انها كلاه القاب وليست ترمز لإسمي الحقيقي حتى ^^"
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
زي ماقلت قلبي مو مرتاح له >>> امزح
يعني ممكن يلفت نظرهم الى انه عالم
حتى مايشكوا فيه >>>> محاولة
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
عموما انا اسمي الحقيقي محمد لمن اراد ان يناديني به واسم اسلام بسبب ان هذا الحساب لم يكن لي قبلا ولذلك فالاسم المكتوب هو اسلام
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
ممكن اللي يدرس
لانه ما راح يكون عنده شهود<<محاولة
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam2006
هو الرابع لأنه ليه بيقول زورونا لتجربوا طعامنا
ايه اللي يهمه في ان الشرطة تجرب طعامهم وهو اساسا مسافر
لو كان صاحب المطعم كان حايهمه لأنه عاوز مطعمه يكسب
ولو ما كانش مسافر برضه كان ممكن يهمه لأنه لو جت زباين كتير ممكن مرتبه اليومي يزيد مثلا
لكن ده مسافر فايه مصلحته في عمل دعاية للمطعم
يبقى اكيد ارتبك وقال كدة عشان هو السارق << محاولة واكيد غلط ^^"
يا جماعة انتم حاولتم كتير وانا ما اقدر اقول لكل واحد ان كانت اجابة صح ام لا
لان بذلك ستنحصر الاجابات
الآن مطلوب الحلول الاخيرة والمؤكدة والمطلوب ايضا
اسم السارق والسبب
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
حلي النهائي انه الرابع
اما عن السبب فأظن انه ما ذكرته
سأعتبره جواب نهائي
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
انا عن نفسى عايزة الاجابة عشان انا عايزة انام ومش عارفة اركز
مولان1 ممكن تبعتيلى الحل على الخاص
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
او الاحسن تقولى الاجابة انا حلى النهائى الرابع والسبب مش عرفاة
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
انا ايضا افضل ان تقولى الاجابة لانى خلاص بدأت انام و لا استطيع ان ارى امامى
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam2006
مولان هو اختصار لمولان1
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam2006
انا مثلا اسلام 2006 وينادونني اختصارا اسلام او 2006
مع انها كلاه القاب وليست ترمز لإسمي الحقيقي حتى ^^"
طبعا كلامك صح ...لكن في عضوة في المنتدى غيرى اسمها (مولان)
وبالتالى بدون رقم 1 في اسمى رح يصير لخبطة
وبعدين انا كاتبة رقم 1 ...ومش هتتعبوا لما تكتبوه
امال لو كاتبة مليون رقم ايش هتسوا؟؟؟؟
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اوكيه اختي مولان1
سرقة جوهرة غالية جداااااا...والسارق ذهب الى سفينة مسافرة
ليستطيع الهرب واختلط مع الركاب..... هذة السفينة كان يسافر عليها
4أشخاص ...... الشرطة عرفت بذلك واستطاعت ايقاف السفينة قبل السفر
والان يتم استجواب المسافرين :
والسؤال :اين كان كل شخص قبل ان ياتى للسفينة؟؟
الاول قال:كنت في زيارة لامى قبل السفر
الثانى:كنت في حديقة الحيوان اطعم الفئران
الثالث:كنت ادرس طبيعة حياة البطاريق في القطب الشمالى
الرابع:كنت اعمل في المطعم...واتمنى تزورونا لتجربوا طعامنا
السؤال هو :من السارق؟؟؟؟؟؟؟ و لماذا تعتقد ذلك؟؟؟؟؟؟؟
اقول ان الرابع هو الحرامي وسبب
اول شي اللي يشتغل في المطاعم يكون عنده وقت يسرق يستغل وقت طلبات توصيل وكذا يكون عنده وقت للدليل البراءه
مثل لو شرطه قلت وين كنت وقت الجريمه .. يب ساعه كذا وكذا
وراح يقول كنت اوصل طلبات للزبائن
اتمنى يكون
صح واتمنى رد سريع
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة molan1
طبعا كلامك صح ...لكن في عضوة في المنتدى غيرى اسمها (مولان)
وبالتالى بدون رقم 1 في اسمى رح يصير لخبطة
وبعدين انا كاتبة رقم 1 ...ومش هتتعبوا لما تكتبوه
امال لو كاتبة مليون رقم ايش هتسوا؟؟؟؟
لكن اختي الموضوع ده لو كانت الاخت مولان داخلة دلوقت فكنا حنقول كدة للتفرقة
دي بالضبط زي واحد بينده واحد صاحبه وهم لوحدهم وبيقوله يا احمد
لكن في حالة ان 2 من صحابه قاعدين في نفس الوقت وهم الاتنين اسمهم احمد فبتقولي احمد عبد الله مثلا اللي هو اسمه واسم ابوه للتفرقة << متفلسف ^^"
وبعدين احنا في عصر السرعة
اسألي سبيد وهو حايقولك
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
السلام عليكم
خروج
لا تنسوا اليوم جمعة ناموا عشان تصحوا للصلاة
لا تنسوا سورة الكهف وادعو الي
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
ماتحل للان انا تعبت ونفسي اعرف الاجابه دحين مولان 1
اتوقع الجواب هو اممممممممممممم
با اضلي على التاني <<<عارفه خطااا لاني مش عارفه اركز ابداااااا
تحياتي
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
وانا كمان بنااااااااااااام
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam2006
لكن اختي الموضوع ده لو كانت الاخت مولان داخلة دلوقت فكنا حنقول كدة للتفرقة
دي بالضبط زي واحد بينده واحد صاحبه وهم لوحدهم وبيقوله يا احمد
لكن في حالة ان 2 من صحابه قاعدين في نفس الوقت وهم الاتنين اسمهم احمد فبتقولي احمد عبد الله مثلا اللي هو اسمه واسم ابوه للتفرقة << متفلسف ^^"
وبعدين احنا في عصر السرعة
اسألي سبيد وهو حايقولك
ياه مش هخلص!!!!!!!!!icon114اوكى هديك وسام (سبيد فيلسوف)Icon-yes0
ياه على الفلفسة...قصدىالفلسفةNo comment
ويريت تبعت تلميحى لك الى سبيد على الخاص لانه نفس التفكير
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
مولان1 ارجوكى كفاية كدة احنا عايزين الحل خلاص لية ما بتردى علينا ....
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة molan1
[/color]
ياه مش هخلص!!!!!!!!!icon114اوكى هديك وسام (سبيد فيلسوف)Icon-yes0
ياه على الفلفسة...قصدىالفلسفةNo comment
ويريت تبعت تلميحى لك الى سبيد على الخاص لانه نفس التفكير
ههههههههه
طيب حابعته ^^"
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
اختي الاكليل
جزاك الله كل خير
واسال الله لي كل المسلمين الجنه
...........
اختي مولان1
امانه جوابي صح اوغلط
بروح نوم والمكيف يضرب تضريب مضرب على
بسرعه اختي منتظر ردك
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية
2006 مولان1
اش الهرجه
هل هناك نيه للقتل سبيد
هروب الان
اخاف على حياتي
...................