اسئلة حلللللوة
واحد بس كان صح و الباقي غلط .. ^^.
شكككراً .. امتعتنا ^^
عرض للطباعة
اسئلة حلللللوة
واحد بس كان صح و الباقي غلط .. ^^.
شكككراً .. امتعتنا ^^
ارجاتو على الموضوع الحلو .......
بس خسارة الاول غلط والباقي صح
يعني انا ذكائي ناقص .....تهئ تهئ تهئ
هههههههههههههههههههههههههه
شكراا على المووضووع
رووووووعه
الحمد لله لأخيير طلع صح ^.^
كنت لسة بسأل فى حد مثلى....اقتباس:
الموضوع حلو و باين عليّ :confused3: أغبى الأغبياء :hissyfit3: كل أجوبتي غلط ..ههههه
تسلم على الموضوع و بإنتظار جديدك:)
انا زعلانة جدا...
حسستنى بجد ان انا غبية...:hissyfit3:
لدرجة انى عايزة اسئلة تانية عشان اركز فيها...
لانى تسرعت والنتيجة كانت انى غبية...
لا تكتب فكر بسرعة مرة تانية..
فى العجلة الندامة وفى التانى السلامة...
رنوو
شكرا لك اخي علي الامتحان الجميل ده..
بالنسبه للنتيجه..>>>>بلاش احسن..
2ad
بصراحة؟؟
أنا الاختبار ده حليته مليوووووووون مرة قبل كده وبردو بغلط فيه!!
ده الغباء بعينه !!!
بس السؤال الأخير اللي عرفته >> معجزة
وشكرا على الموضووع
السلام عليكم ..
هههه .. تسلمين اختي
وفكره الموضوع رووعه ^^
:)
جاوبت على السؤالين الاخيرين صح :clap: شكرا على الموضوع
أووبس << لا تعليق ^^"
بس حليت اثنين صح .. و الباجي >< ~_~
ألف شكر عالموضوع ^^
الله يسامحكم وريتوني شكثر أنا غبية xD عالعموم الموضوع عجيييب
مشكور عالموضوع..
سؤال واحد غلط<<<<ما شاء الله
شكرا..
ana gawbt 2 mn 4
y3ny ana zaky nos nos
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ...
أول سؤالين كنت غبيه فيهم ... خخخخخ ...
والباقي كنت صااااحية .... ^_^ ...
مرسي بوكو عـ الموضوع الحلو ... :)