رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة molan1
بليتش انت لسه مش شايفنى......icon147
اكيد محتاج نظارات رباعية الابعاد..ههههههه
أول مرة اسمع نظارة رباعية الأبعاد ...أكيد مجربتها ...كشفتك خخخخخ
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة molan1
بليتش انت لسه مش شايفنى......icon147
اكيد محتاج نظارات رباعية الابعاد..ههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
اعطيلوا النظارة الي في التوقيع تنفعلوا مررررررررررة
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~♥mimi_moon♥~
لاااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا تعال كل بس مافي حمام تعذيييييييييييييييييييييي يييييبac2
لا مو ملخية بالرانب لاااااااااااااااااااا ما احبها
الاجابة
البكااااء icon1366
هههههههههه ما شاء الله سينا اثرت فيكم كلكم
الملوخية ما فيه احسن منها ههههه
لا مو البكاء، شيئ اخس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxman1991
بحكيلك الجواب على إيميلك.............
لا اثنين مرة واحدة.............ليش..............
المواصلات...أوفر........زو قت أقل...............و أدخلهم الاثنين و أعزمهم على علبة ببسي وحدة
وبكيت بشار واحد و.................
انتظرك هههه
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~♥mimi_moon♥~
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
اعطيلوا النظارة الي في التوقيع تنفعلوا مررررررررررة
يمكن تنفع لي علشان اشوف كم عدد هائات ضحكتك
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
طيب اسلام امكن لمن تطلع الروح ساعة الموت
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BLEACH1111111
أول مرة اسمع نظارة رباعية الأبعاد ...أكيد مجربتها ...كشفتك خخخخخ
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BLEACH1111111
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
حلوة رباعية الابعاد ذي
لا احنا ندرس في الكلية ان فيه ابعاد ثمانية
وفعلا فيه ابعاد رباعية اذا حسبنا الزمن على انه البعد الرابع << قابلني لو فهمت كلمة خخخخ
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxman1991
لا اثنين مرة واحدة.............ليش..............
المواصلات...أوفر........زو قت أقل...............و أدخلهم الاثنين و أعزمهم على علبة ببسي وحدة
وبكيت بشار واحد و.................
ياسلام عليك ماكس ....صح
لكن مش عشان كل ده...>>>لها الدرجة البخلIcon108
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BLEACH1111111
مولان1 اوفر أن ادعو صديقين إلى السينما مرة وحدة
اسلام وميمي بفكر بلغزكم بس لحظة شوي
صح النوم بليتش أخيرا شفتنى Icon33......اجابتك صحIcon-Winner0
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~♥mimi_moon♥~
نفس الشي ما فرقت
لا ميمى حبيبتى تفرق لانى لما ادعو واحد مرتين هروح معاه كل
مرة يعنى 4كروت سينما......لكن ال2 مرة واحدة يعنى 3 كروت
سينما......وبكدا اكون وفرت تمن الكارت الرابع....
واشتريبه شبسي عائلي ههههههه
يا سلام مستثمرة ماهرةIcon33
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BLEACH1111111
أول مرة اسمع نظارة رباعية الأبعاد ...أكيد مجربتها ...كشفتك خخخخخ
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~♥mimi_moon♥~
طيب اسلام امكن لمن تطلع الروح ساعة الموت
لا ميمي هذا جواب منطقي
جاوبي بسخافة
وبعدين هذي تعتمد من شخص مؤمن لكافر لأي شيئ اخر
انما في اللغز قمة الالم في كل الحالات
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
طيب أنا سأخرج الأن لأني علي حفظ قرأن ولم أحفظه بعد ادعولي الحفظ يثبت براسي
والى اللقاء جميعاً
أمضيت وقتاً رائعاً معكم
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
شبس عائلي خخخخخخ مو عزابي
يلااااااا حاولوا في لغزي
اسلا صح اجابتي ولا لا
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة molan1
ياسلام عليك ماكس ....صح
لكن مش عشان كل ده...>>>لها الدرجة البخلIcon108
صح النوم بليتش أخيرا شفتنى Icon33......اجابتك صحIcon-Winner0
لا ميمى حبيبتى تفرق لانى لما ادعو واحد مرتين هروح معاه كل
مرة يعنى 4كروت سينما......لكن ال2 مرة واحدة يعنى 3 كروت
سينما......وبكدا اكون وفرت تمن الكارت الرابع....
واشتريبه شبسي عائلي ههههههه
يا سلام مستثمرة ماهرةIcon33
مولان انتي شفتي ردي عليكي امبارح باليل لما حليتي لغزك؟
نفس الكلام بالضبط
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
ياسمين مع السلامة ان شاء الله تحفظي القران كلوا دفعة وحدة وما تنسيه طول حياتك
امكن قمة الالم الجوع >>اتذكرت سبيييييييد جيعان
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
مع السلامة ياسمين ان شاء الله تحفظين القران كامل
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasmeenuta
طيب أنا سأخرج الأن لأني علي حفظ قرأن ولم أحفظه بعد ادعولي الحفظ يثبت براسي
والى اللقاء جميعاً
أمضيت وقتاً رائعاً معكم
الى اللقاء وبالتوفيق اختي ياسمين
وفقك الله تعالى لما فيه رضاه وصلاحك
ومكنك من حفظ القران كاملا في القريب العاجل وجعله راسخا في ذهنك وقلبك لا تنسينه
حتى تكونين قدوة لبنات المسلمين بإذن الله تعالى
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~♥mimi_moon♥~
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
اعطيلوا النظارة الي في التوقيع تنفعلوا مررررررررررة
يا سلام عليكى ميمى فكرتينى بنظارتى ...
بس للاسف نظارة شمسية هتغيم الدنيا عند بليتش اكتر ماهى
هههههههههIcon108
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam2006
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
حلوة رباعية الابعاد ذي
لا احنا ندرس في الكلية ان فيه ابعاد ثمانية
وفعلا فيه ابعاد رباعية اذا حسبنا الزمن على انه البعد الرابع << قابلني لو فهمت كلمة خخخخ
انت بتتكلم في ايه ؟...طبعا فاهمة.......
شوف الشرح :خوسمووع كاشا ماروتى انتهومى روكيكى
هاه فهمت؟؟؟
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
حلوة رباعية الابعاد ذي
لا احنا ندرس في الكلية ان فيه ابعاد ثمانية
وفعلا فيه ابعاد رباعية اذا حسبنا الزمن على انه البعد الرابع << قابلني لو فهمت كلمة خخخخ
إسلام هما 11 بعد مش 8 .........شو إنسيت الأوتار........3 أبعاد للأوتار
اقتباس:
ياسلام عليك ماكس ....صح
لكن مش عشان كل ده...>>>لها الدرجة البخلIcon108
أها .......... أنا متأكد إنه ما مر عليك صحاب ****** إصحابي
لأنه مرة عزمتهم وكانوا 3 على غدة بمطعم.............كلفوني 30 دينار
يعني 30 يورو.....زيعني 210 جنيه ..في النهاية طلعتها من إجلودهم
خليت كل واحد يدفع 5 دنانير
>>ملاحظة::كلهم كانوا شيوخ....شيوخ فعلاً
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
هو الحفظ ده يا ياسمين متعلق بالموضوع المثبت في منتدى نور على نور؟
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
ميمي و bleach11111111 وإسلام
أمين ولكم المثل
و جزاكم الله خيراً جميعاً
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam2006
مولان انتي شفتي ردي عليكي امبارح باليل لما حليتي لغزك؟
نفس الكلام بالضبط
قصدك ايه يعنى ؟..حكاية الطوب!!!
طيب احنا عندنا ناس بتكسر الشقة اللى تحت ...
تحب انزل اجيب شوية من الطوب اللى عندهم ؟!!!
Icon243
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
لا لا أنا أحفظ مع محفظه لذلك إعتذرت للأخت دره عن المشاركه في موضوعها