رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
طيب يا ابا عبد الملك قلي تاني حرف بعد حرف الشين في الاتنين التانيين ههه
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــ عبد الملك ــو
مممممممممم
لو الرجل تزوج من امرأة ثانية فأنجبت ولدا والمرأة كانت متزوجة من رجل اخر فأنجبت بنتا ثم تزوج الولد والبنت فأنجبا ولدا فإن هذا الولد هو ابنهما
لا لا
ولدهما هما الاثنين نسبا وDNA كمان هههههه
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
لالالا
أنا ممكن أقولك اية منهم
أساعدك يعني
جدعنة يعني
رجولة تقدر تقول
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
هههههههههههههه
طيب ايه الفايدة
انا عاوز مساعدة
قول تاني حرف بس
ما تخافش اكيد برضه مش حاعرفها
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
طبعا أنا متخيل الأخت سلمى دلوقتي قاعدة أمام الشاشة تتكلم بمجموعة من الكلمات مليئة بالقاف والشين والبرشة تتخللها بعض الكلمات الفرنسية(بكسر السين لو سمحتم)
على غرار فستقلماذا برشة مش بيقلموني جي سوي
خخخخخخخخخ
الترجمة:
لماذا لا يفتكوا من حديثهما السخيف ويخلونا في الألغاز
اسفين يا سلمى
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
طيب احطلكو انا لغز حلو قوي عشان مش تزهقوا
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــ عبد الملك ــو
طبعا أنا متخيل الأخت سلمى دلوقتي قاعدة أمام الشاشة تتكلم بمجموعة من الكلمات مليئة بالقاف والشين والبرشة تتخللها بعض الكلمات الفرنسية(بكسر السين لو سمحتم)
على غرار فستقلماذا برشة مش بيقلموني جي سوي
خخخخخخخخخ
الترجمة:
لماذا لا يفتكوا من حديثهما السخيف ويخلونا في الألغاز
اسفين يا سلمى
أي حديث سخيف قلتو ياسيد .....خلاص اذا مابدكم أبقى راح أطلع وأخليكم أنتم الأطباء تتكلمو عن سوالف الطب .....و ايه برشة دي؟؟؟ مابسمح تتكلم عني هيك......>>خخخخخخخخخخ......
عندي سؤال : خلصتو ألغاز الأيات اللي تبدأ بحرف الشين؟؟؟
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
لا لا يا سلمي ابو عبد الملك بيهزر مش بيتكلم جد وعلي العموم ادي لغز من عندي
رجل وبنته واخر وزوجته معهم ثلاثة ارغفه من الخبز. مين يستطيع يوزعها بينهم بالتساوي ولابد كل واحد ياخذ رغيف كامل
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
سهلة
كل واحد ياخد رغيف
الراجل رغيف
وبنته رغيف
وجوز بنته رغيف
خخخخخخخخخخخخخ
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
بعرف بس كلامو يفجر العقل بصراحة لو كان أمامي كنت قتلتو .....احم احم نرجع للموضوع يمكن بنت الرجل هي زوجة الرجل الآخر اذا هم ثلاثة كل واحد يأخذ رغيف .....احم احم..........شكرا
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــ عبد الملك ــو
سهلة
كل واحد ياخد رغيف
الراجل رغيف
وبنته رغيف
وجوز بنته رغيف
خخخخخخخخخخخخخ
ماشاء الله محترف طيب لغز تاني مش هرحمكو
ابن أمك و ابن أبيك، و ليس بأختك و لا بأخيك .. فمن يكون ؟؟؟
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
عشان ما تهزرش مع شباب النسا تاني
يابني احنا على طول دماغ
فاكرنا بتوع حاسبات الغلابة
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سلمى1415
بعرف بس كلامو يفجر العقل بصراحة لو كان أمامي كنت قتلتو .....احم احم نرجع للموضوع يمكن بنت الرجل هي زوجة الرجل الآخر اذا هم ثلاثة كل واحد يأخذ رغيف .....احم احم..........شكرا
اوكي سلمي انتي اجابتك ادق وصح برضه اجابتك انتي برضه بروفيشينال محترفه جداااااااا
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
ابا عبد الملك
برشة تونسي وليست جزائري عشان كدة ما تعرفها السيدة سلمى :)
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
والان هضطر مضطرا أسيبكم وأنام
سبحانك اللهم وبحمدك أشهد ألا إله إلا أنت أستغفرك وأتوب إليك
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــ عبد الملك ــو
سهلة
كل واحد ياخد رغيف
الراجل رغيف
وبنته رغيف
وجوز بنته رغيف
خخخخخخخخخخخخخ
عفوا السيد كايتو قال ادي لغز من عندي يعني انا اللي بحله مو انت .......و شكرا ع المساعدة....هيهيهي لا تخليني اتكلم ياباني Icon45
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــ عبد الملك ــو
عشان ما تهزرش مع شباب النسا تاني
يابني احنا على طول دماغ
فاكرنا بتوع حاسبات الغلابة
احم احم مين بينده خخخخخخ
خد بالك هندسة قسم حاسبات غير حاسبات، لوحدها معناها حاسبات ومعلومات ههههه
وفين جوابك على سؤالي
ورينا الشطارة
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam2006
ابا عبد الملك
برشة تونسي وليست جزائري عشان كدة ما تعرفها السيدة سلمى :)
ايه برشة بالتونسي .......عفوا يا سيد اسلام أنا الآنسة : سلمى ولست السيدة........ههههicon5501