رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
سبقني ابو عبدالملك هو الهدهد صح طيب منافسه جديده ولا نستني علي العموم انا هحط اللغز هو شبه اللي قبليه
ما هو الرقم الذي إذا ضرب في الرقم الذي يليه كان حاصل ضربهما يساوي ناتج جمعهما +11
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــ عبد الملك ــو
الهدهد
سلام بقى
عفوا أيها الجد السؤال موجه للآنسة سلمى الجزائريةicon14
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
هههه
سلام
روح نام صدقني حاتتعب
سلام
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
شباب النسا بيحطم شباب الهستولوجي قبل النوم مرة واحدة يوميا
وبيحطم شباب هندسة 3 مرات يوميا
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslam2006
طيب منافسة ما رأيكم
انا فريق
وكايتو فريق
وسلمى ومولان فريق عشان سلمى صغيرة ما ينفعش تكون لوحدها
وكل فريق يسأل سؤال والتنافس يكون بين الفريقين الباقيين
وبعدها الفريق اللي بعده يسأل وهكذا
الفريق اللي يجاوب له درجة
اول فريق يجيب 10 درجات يفوز
ايه رأيكم؟
فكره حلو قوي يا اسلام بس انا مش اضمن اكمل معاكم الواحد عينيه هتروح خلاص وشويه وهنام في السرير الجميل
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
يا جماعة اركزوا على سؤال انا كل ماجى احل حاجة الاقيها اتحلت استنونى ههههههه
سلمى انا وانتى في فريق اوكى ......
طيب ايه هو اللغز؟ للمرة التانية
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
هههههههههههههههههههههه للأسف النقطه للأسرع يا ابو عبد الملك اسلام سبقك
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــ عبد الملك ــو
شباب النسا بيحطم شباب الهستولوجي قبل النوم مرة واحدة يوميا
وبيحطم شباب هندسة 3 مرات يوميا
ههههه فيه ناس واخدة في نفسها مقالب ونسيت انها ما جابتش ولا نقطة في اسئلة كايتو والناس التعبانين بتوع هندسة جاوبوهم كلهم ههههه
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
فرق دقيقة
كله من الفاير فوكس
خخخخخخخخخخخخ
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
كايتو خلاص ماشي مش مشكلة انا كمان ممكن اخرج قريب
انت بس قول انك تعبت ساعتها نحسب النتايج مش لازم نكمل 10
بس ما تقولش تعبت بعدد ما تاخد اول نقطة وتقول هيه انا فزت عليهم ههههه
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
ياعم كايتو انت متحيز
أسألتك في مجاله
طيب اسأل كده جرعات حبوب منع الحمل وتلاقيني فوريرة
اسأل مثلا نعالج غرغرينة السكر ازاي
تلاقيني معاك
غيبوبة السكر ايه أول حاجة تعملها
انما كل حاجة أرقام!!!!!!!!
ده تحيز
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
احط لغز كمان يا جماعه ولا حد من الفرق التانيه يحط؟؟؟؟؟؟؟
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــ عبد الملك ــو
فرق دقيقة
كله من الفاير فوكس
خخخخخخخخخخخخ
ههههههههههه
حجج
انا بستخدم فاير فوكس دلوقتي برضه خخخخخخ
حجتك بطلت
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
طيب انا هحط لغز
كيف تحصل على العدد 1000 باستخدام الرقم 8 8 مرات؟
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــ عبد الملك ــو
ياعم كايتو انت متحيز
أسألتك في مجاله
طيب اسأل كده جرعات حبوب منع الحمل وتلاقيني فوريرة
اسأل مثلا نعالج غرغرينة السكر ازاي
تلاقيني معاك
غيبوبة السكر ايه أول حاجة تعملها
انما كل حاجة أرقام!!!!!!!!
ده تحيز
لا لا مفيش تحيز والله طيب خلاص مفيش رياضه هحط اي حاجه تانيه
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اسمعوا بقى ادونا فرصتنا
هات بيت شعر كله أفعال أمر
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــ عبد الملك ــو
ياعم كايتو انت متحيز
أسألتك في مجاله
طيب اسأل كده جرعات حبوب منع الحمل وتلاقيني فوريرة
اسأل مثلا نعالج غرغرينة السكر ازاي
تلاقيني معاك
غيبوبة السكر ايه أول حاجة تعملها
انما كل حاجة أرقام!!!!!!!!
ده تحيز
هههههههههههههههههههههههه
لأ كدة كتييير أويييييييي
هههههههههههههه
كل البيت افتكروني اتجننت من الضحك ههههههههه
ابو عبد الملك ههههههه روح نام واضح ان ده تأثير النوم هههههههه
وكمان واحدة ههههههههه