رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
عاااااااااااا غاوي تعذيب ثانوية.....ده الواحد مصدق خلصها...
لكن انا مش فهمت تقصد إيه؟؟؟ممكن توضيح لأسم الفاعل...بكره النحو
حاليا في صلاة عندنا في مصر...لكن انتم في انجلترا مش عارفة عندكم دلوقتي ولا لسه ولا انتم بالليل ولا الصبح؟؟؟خخخخ
بروح اصلي وأجي...
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo
عاااااااااااا غاوي تعذيب ثانوية.....ده الواحد مصدق خلصها...
لكن انا مش فهمت تقصد إيه؟؟؟ممكن توضيح لأسم الفاعل...بكره النحو
حاليا في صلاة عندنا في مصر...لكن انتم في انجلترا مش عارفة عندكم دلوقتي ولا لسه ولا انتم بالليل ولا الصبح؟؟؟خخخخ
بروح اصلي وأجي...
لا لا انا في مصر يا اسمووووووووووووو انا كمان هصللي بس لسه مستني الأقامه ومش ليا دعوه روحي افتحي كتاب النحو دوري علي اسم الفاعل ههههههههههههه
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
طيب انا رميت الكتب كلها بعد لما خلصت الثانوية...خخخ((كدابة))
لأ فعلا انا مش فاهمة باني...لو كان قصدك بأني يعني الضمير أنا ...((هو انا ضمير))
لكن نطقها مش مصري خالص.....إزاي مصري ...طيب ممكن انطقها صعيدي مثلا ...خخخ
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo
طيب انا رميت الكتب كلها بعد لما خلصت الثانوية...خخخ((كدابة))
لأ فعلا انا مش فاهمة باني...لو كان قصدك بأني يعني الضمير أنا ...((هو انا ضمير))
لكن نطقها مش مصري خالص.....إزاي مصري ...طيب ممكن انطقها صعيدي مثلا ...خخخ
طيب خلاص سيبك من حرف الياء دلوقتي هسألك سؤال ولو عرفتي عكسي ضيفي الياء للكلمه
عكس باني من كلمه يبني هههههههههههههه ايه رأيك في دم المصريينIcon10
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
خخخخخخخخخخ طوبة عايزة طوبة خخخخ يعني الحل طلع يبني...
طيب بقول سلام الأن لأني خلاص بخرج اصلي...وإن شاء الله برجع...
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اوكي اسمووو بس حاوللي مش تقفللي اصلالجامع بتاعنا بيتأخر
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
انا رجعت هيييييييييييييييييه احتفال ورقص يللاIcon-clab0Icon-clab0
لغز من عمو كايتو للكل
ماهي أفضل طريقة لسحب بساط من تحت الفيل ؟؟؟
اجابته طبعا سخيفه جدا يللا فكروووووووو
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
خخخخخخخخخ عمو كايتو....الفيل بيخاف من الفار...يبقي اكيد نجبله فار...وهو يجري زي النعامة خخ
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo
خخخخخخخخخ عمو كايتو....الفيل بيخاف من الفار...يبقي اكيد نجبله فار...وهو يجري زي النعامة خخ
لا لا بس عشان الأألغز سخيفه الأجابه نستني لحد ما يمشي هههههههههه خلاص عارف انك هتموتي علي نفسك من الضحك
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
هاهاهاهوهوههيهيهيهي لا لا لا لا icon-happy من الضحك بقيت كده icon001 خخخ
طيب خد اللغز ده:
ما عكس بطانية؟؟
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo
هاهاهاهوهوههيهيهيهي لا لا لا لا icon-happy من الضحك بقيت كده icon001 خخخ
طيب خد اللغز ده:
ما عكس بطانية؟؟
هههههههه مش تحاولي تتحديني في الحاجات دي انا محترف عكس بطانيه بطه مستويه ههههههههههههicon5501
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
ده انا بس اللي بقول الغاز سهلة عشان اللي بيحل الغازي الصعبة بيتحول لكدهicon001
خخخخخخخ اكيد جبتها من مجلة ميكي...صح أعترف...
طيب غيره::
لما فرعون كان بيجلس علي القهوة كان بيطلب إيه؟؟؟؟
من ميكي برده يعني ممنوع تفتحها...
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo
ده انا بس اللي بقول الغاز سهلة عشان اللي بيحل الغازي الصعبة بيتحول لكدهicon001
خخخخخخخ اكيد جبتها من مجلة ميكي...صح أعترف...
طيب غيره::
لما فرعون كان بيجلس علي القهوة كان بيطلب إيه؟؟؟؟
من ميكي برده يعني ممنوع تفتحها...
هههههههههههههههه طيب استني هدور علي كل اعداد ميكي لحد ما الاقي الحل ههههههههههه
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
إذن بتعترف بالهزيمة الساحقة خخخخ...لازم تحلها بمجهود جمجمتك (عقلك) مش بمجهود ميكي...
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
كان بيطلب تي في ال فيفتي tea in fifty ههههههه علي رأي محمد صبحي
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
خخخ لأ...
معلش بجاوبه لأنه لغز ممل شوية...هو كان بيطلب أمون (ليمون)
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo
خخخ لأ...
معلش بجاوبه لأنه لغز ممل شوية...هو كان بيطلب أمون (ليمون)
ههههههههه لا حلوه بجد طيب انتي بتحبي الألغاز دي هحط لك لغز بس مش تزعللي لو مش عرفتي اجابته اصل انا دخلت علي موقع وجبته
ماهو الشيء الذي عندما يطير يكون له عشرة ايادي وعندما يسبح يكون له 3 رؤوس
ده مستحيل اصلا حد يجيبه هههههههيللايا امون
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
ماهو الشيء الذي عندما يطير يكون له عشرة ايادي وعندما يسبح يكون له 3 رؤوس
سهل جدا
الحل هو:كايتو خخخخ بهزر..
طيب هو شئ مادي ولا معنوي....؟
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo
سهل جدا
الحل هو:كايتو خخخخ بهزر..
طيب هو شئ مادي ولا معنوي....؟
هههههههههههه لا خلاص اصلك مش هتعرفيه خالص بس ممكن يكون اسمووووووو اقرب اجابه ههههههه
الأجابه هي زي العضو اللي حاططها في الموقع ما قال اوعي تضربيني هو اللي حاططه مش انا
ما فيه شي ... بس أضحك عليكم هههههه أتمنى انني زرعت البسمة والمتعة لكم هههههههههه طبعا انا لو مكان الأعضاء كنت icon944
رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
السلام عليكم
صباح الخير
في احد موجود ..وش هو لغزكم ؟