السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تووووووومي حبيبتي

اخباارك وحشاني
والله يا توأم اني من شفت موضوع تصاميمك الجديد جااتني صدمة اندهااااااااشية عجييييبة xd
لدرجة اني مش عااارفة كييف اعلق عليها ....والله من اللحظة اللي عملتي فيها الموضوع وانا فاتحااه علشان ارد

ومش عاايزة احجز وبعدين أتسيّـــــــــح في اقسام الشرطة مع بهييجون xdddd

ان شااء الله هرد قرييبا

....
بس ايــش هذا التحدي الخطييير .....والفواااصل اللي تـــــــهبلللللل كالعادة

مااشاء الله التصميمين ارووووع من بعض

الأول حلو جدا ....واللون الأسود اللي فوق لايق جدا
وايضا الخط منااسب جدا

التصميم التاني ابداااااااااااااااااع
ألواااااااانه خرااااافية جدا
وحركة النص المتحرك سوووووووووووجوووووووي جدا جدا ..فكرتها رهييبة

بس مين هذه الشخصية !

جزاااااااااكم الله خيرا انت و زوورو على هذا التحدي الجمييل
تم التصويت بنجااح

لااااا تحرمينا من تحديااتك ...انت بالذات
الواحد بيلقى العجاايب فيها ماشاء الله

انتظر تحدييك الجاي

سلاام حبيييبتي