السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيفك عصفورة...ان شاء الله بخير
والله كنت بدخل عالطول اول ماشفته
ماشاء الله التصاميم غاية فى الروعة وجميييلة
ناعمة وروعة
الاول ذوقة رفيع والثانى فكرته خطيرة
بس عندى بعض التعليقات
لاتزعلى منها
بلاش ندخل فى موضوع الالوان عشان انا مااحب التصاميم المليانه الوان
مع انها تكون حلوة وخطيرة زى تصميمك لكن انا لااحب الالوان كفطرة
بالنسبة للاول انا شايفة ان الدوائر الى عند الزاوية اليمنى ماكان ينبغى قطعها
كان رايي انها اجمل لو اكتملت
الثانى الى عجبنى
ارى ان المربع الى فية الالوان الحقيقية زاويته مش مظبوطة
كان برايي انها تنزل شوي بحيث تحوى عينه والجزء الى تحتها
وماشاء الله عليكى مبدعة
وبانتظارجديدك
فى امان الله
رد مع اقتباس


المفضلات