اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bhbh مشاهدة المشاركة
اسف اخوي كشك
مضطر اخرج الان
الاسباب
1- جوعان حدي .....
2- المكيف بارد جدا
3- المخده اظن انها ترقص و له صوت مثل نانسي عجرم
4- حزين ل سبب ما
5- اعتذر ...... ولكن نصر لنا
الحرب الحرب
سلامي لكم
الجميع
من سيجان الى ريم الى مولان1 // اركان دولة شر البنات //
تسقط هذي دوله الحرب الحرب
هيا بنا
...........
اعتذر خاص للجميع
اخواني ا خواتي
انا امزح فقط
ساخرج ودموعي اربع اربع
سلامي سبيدي


طيب يا سبيد ....آخرت العيش والملح اللى ما كلناهمش سوا


انتظر انتقامى ....و النصر للبنات .....هروح وارجع تانى احل لغزك يا كشك