المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخ نشرة أخبار تخلي الواحد عايز يأكل. بجد نشرة جميلة ومضحكة....وانا عمالة أضحك بصوت عالي وأهلي بيقولوا ...ياتري بتضحك ليه دي....قلت أقولهم يقرأوها... هما كمان فطسوا من الضحك. مشكور جدا جدا جدا.... في انتظار نشرة الشيكولاتة والفاكهة. هههههههههههه مضحك جدا يا اسموو وهذه الصور التي تضعيها كعادتك ههه علي فكرة الضحك وصل لغاية عندي ههههههههه