رد: سلسلة الألغاز الدينية والمنطقية ( الجزء الثاني) الآن
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kyto kid
ده انت حظك ده دي اخر سنه مذاكره ليك هترتاح هههههههههه
ااااااااه
أنت يابني ايه حكايتك؟
حد مسلطم علينا؟
ده اسمه قر
يعني طالع عينا في اللي احنا فيه وكمان قر
اسلام أنت أكبر كمية ام سي كيو حليتها في الساعة قد ايه؟
المفضلات