خخخخخ اهلا يا اسلام ماشاء الله عرفت تسمع اسمك... كايتو انا شايفاك اهه يلا اظهر وحط اللغز اللي قلت عليه
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo خخخخخ اهلا يا اسلام ماشاء الله عرفت تسمع اسمك... كايتو انا شايفاك اهه يلا اظهر وحط اللغز اللي قلت عليه ههههههههه ليه الأأحراج ده طيب خلاص