اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jasmena مشاهدة المشاركة
كلاودى انهيتى معاد الاستلام لانى شاركت فقط ( أمزح )
هههههه معك حقا انا كسولة و متأخرة ايضا و هذه من صفاتى الحميدة xD
يا ويلى
مس كلاودى انا اسفة <<<<< خائفة من اللكمات ^ــــــ^
رسالة خاصة لكلاودى ^ـــ^
( مشتاقة اليك يا احلى كلاودى) 0
على كل حال خير و الحمد لله عزيزتى ^ــ^
لا ابدا لا ازعاج من حبوبتى
أحــــــــــــبك سحابتى
فى رعاية الله
وربي ضحكت من قلبي يا قلبي إنت ..

لا لسه ما خلصت باقي الصفات الحميدة..

التأخر في الرد على الرسايل + لسه ما في إيميل >> دلوقتي أنا اللي مستنية اللكمات

ربي يسعدك حياتي والله طمنتيني

أنـــــااا أكثــــــــــــــــــــر ..

في حفظ ربي ورع ـــايته ..

أتوقف عند هذا القدر..

كلاود