نعم
لا
تم فك الحجز خخخخ والزراعة على قطعة الارض
[quote=monmona;1467702] انا اجيت .. منورة عارفة بوم طاخ ايه ده الموضوع ايه الي حصله ههههههه شرفتي اهلا يا كايتو واهلا بقصتك الجديدة كايتو باللون البمبي انا ولد