قبل حوالي شهرين


كنت في بريطانيا



وكنت من الي يتزلجوا بالإسكيت


و يسوا عروض وحركات وشقلبات


و كان الوقت صباح يعني الساعة 9 تقريباً



جات مجموعة معاهم دراجات و قالوا شو راكم نسوي سباق



أنا عن نفسي قلت موافق


و بعد نقاشات شاركنا كلنا



وكان السباق حوالي 2 كيلو أو أكتر من المنتزه الي إحنا فيه إلى الحديقة




ووقفنا جمب بعض و كانت في أكتر من طريق للوصول للمكان




فقال أحد منا


لازم نمشي وراهم مجموعات يعي إمكن هم مخططين يفوزوا


بطريق مختصر



قلت أنا راح أكون في المجموعة الي فيها الرئيس < مسوي شجاع



المهم وبدأ السباق و كان سباق حامي الوطيس



والسرعة جنونية



المشكلة إنو الي معاهم دراجات عليهم حركات بايخة




يشوفوا إذا أحد منا وراهم يضغطوا فرامل



وتشوفوا الحوادث




المهم قربنا من النهاية و أنا كنت مع الرئيس بنفس السرعة


وشوي اللفة الأخيرة للفوز


و طررررررراخ أشوف


تصادم بين أحد اللاعبين و أحد المارة


وكان اللاعب صاحب دراجة و أنسد الطريق


ومع السرعة محد قدر يوقف



فصارت مجزرة




انا وقفت وقلت لازم نفوز



رجعت على ورا وقلت لازم أنط من فوقهم





و أجري و أكون مسرع و من السرعة أطير


من فوق



واحد


اتنين


التالت طراااااااااخ


أطيح فوقه و فوق الي بعده



وكان يوم ما يتنسي



والمشكلة الكبرى إنو محد فاز



واحد راسه دخل في كفر دراجة




جلسنا 5 دقائق نحاول نفكه


وبالقوة خرج



و أنا من الي ما نجوا من الإصابات




لكن الحمد لله



جرح بسيط في كف يدي



فقط لا غير
هههههههههه....

روعه ليتني كنت موجوده كان فطست من الضحك عليكم<<<نذله