رد: اطلب واسأل واستفسر ، وبإذن الله سنجيبك•6• ◘ يمنع عرض التوقيع ◘
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل مانو
السلام عليكم ورحمة الله ..
تحتاجين برامج خاصة بفك الضغط .. من بينها WinRar .. للتحميل هنا
بالتوفيق ...
لاااااااااااااا انا عندى برنامج الـWinRar بس بعد ما يفك الضغط وبحاول افتح الـ SetUp بيجيب صفحه و Cancel و Try Again بضغط على Try Again يجيب نفس الصفحه أعمل ايه؟؟
المفضلات