[[بهيج]]
أوووه بعد ما خبطت وخربطت في الفوتوشوب .. اكتشفت إن الحل جداً تااافه

~~
اضغط Ctrl + K
أو
Edit >>> Preferences >>> General


~~
من المؤكد إن الخيار اللي في الليست بوكس اللي بجوار color picker لديك هو ويندوز windows ... قم بتحويله لـأدوبي Adobe
~~ انظر الصورة ..


يا رب يكون شرحي واضح ^^


بالتوفيق ^^