رد: | لا تتردد - استفسر عما يشكل عليك في أمور الترجمة |
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momenx
1-تفتح الملف ببرنامج notepad 2-عندما يفتح دوسfile وبعدين save as 3-عند صيغ الملف هتلاقى تحته كلمة ansi بدلها بكلمة unicode أن لم تفهم منى شىء شرح فيديو >>منmomenx هنا وأرجو لو فى شىء أخبرنى
المفضلات