اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momenx

1-تفتح الملف ببرنامج notepad
2-عندما يفتح دوسfile وبعدين save as
3-عند صيغ الملف هتلاقى تحته كلمة ansi
بدلها بكلمة unicode
أن لم تفهم منى شىء
شرح فيديو >>منmomenx
هنا
وأرجو لو فى شىء أخبرنى

شكرا لك momenx لكن الطريقه اعرفها ولم تنجح