اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr memesa مشاهدة المشاركة
واااااااااااااااويا مولى
ولو انها متأخرة جدا بس هاعمل نفسى مندهشة وكأنى داخلة الموضوع من زمان
معلش العتب عالنظارة انا مالاحظتش اى فرق بس يمكن اماكن الصور اتغيرت ؟
مش عارفة واللهى انا نظرى ضعيف اصلا وماعرفتش اجيبها بالنظارة
بس مشكورة عالصورة لانو الواضح انى انا بس اللى ماشفتهاش
سلااااام

ايه المفاجأة القميلة دى عسولتي ميميسا فيى الموضوع ^_^

طب تصدقي انا لسة شايفة ردك عالموضوع حالا

مش منتبهه خالص ان في حد رد عالموضوع اصلي بقالي كتييييييير مش بفتح مواضيعي خخخخخخخخ

انتى موتينى من الضحك هتعملي نفسك مندهشة ههههههههه

المفروض ان الصور هتتبدل يعنى تشوفي الرجل مرأة والمرأة رجل 3

تسلميلي يا عسل نورتى الموضوع ^_______^