أهلا اختيـ < Jomoon > ومشكورة على مرورك العطر
أرجو أنك استفدتي من الشرح والبرنامج + منتظر تطبيقاتكم ^_^
ولو ودكم اعرب لكم برنامج بس يكون بسيط علشان اعربة بسرعة أنا حاظر ^_^