~!~ اطلب ، اسأل أو استفسر .. و نحن سنجـاوبـكـ(7) ~!~

[ منتدى البرامج والهواتف الذكية ]


النتائج 1 إلى 20 من 670

العرض المتطور

  1. #1

    الصورة الرمزية smiley15

    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    المـشـــاركــات
    586
    الــــدولــــــــة
    الكويت
    الــجـــــنــــــس
    أنثى
    الـتـــقـــــيـيــم:

    افتراضي رد: ~!~ اطلب ، اسأل أو استفسر .. و نحن سنجـاوبـكـ(7) ~!~

    السلاام عليكم ورحمة الله وبركاته


    اناا طلبت في الموضووع الي قبل هذا (( أطلب وأسأل وأستفسر ونحن سنجاوبكــ(6) ))


    طلبت برناامج لصنع الثيمات ويوكون متوافق مع نوكيا 3250


    وتم أعطائي رابط أذهب إليه وأحمل منه البرنامج

    "" أشكر الأخ الي أعطاني البرناامج ""

    ولااكن رواابط تحميل البرناامج لااتعمل

    فياليت لوو تعطوني رواابط ثاني للبرناامج

    وأكوون لكم شااكره

    وتقبلوو مروري


    وأسف .. على الازعاج .. والسمووحه


    سلاااام


  2. #2

    الصورة الرمزية hossams

    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المـشـــاركــات
    2,029
    الــــدولــــــــة
    أمريكا
    الــجـــــنــــــس
    ذكر
    الـتـــقـــــيـيــم:

    Cool رد: ~!~ اطلب ، اسأل أو استفسر .. و نحن سنجـاوبـكـ(7) ~!~

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smiley15 مشاهدة المشاركة
    السلاام عليكم ورحمة الله وبركاته




    اناا طلبت في الموضووع الي قبل هذا (( أطلب وأسأل وأستفسر ونحن سنجاوبكــ(6) ))


    طلبت برناامج لصنع الثيمات ويوكون متوافق مع نوكيا 3250


    وتم أعطائي رابط أذهب إليه وأحمل منه البرنامج

    "" أشكر الأخ الي أعطاني البرناامج ""

    ولااكن رواابط تحميل البرناامج لااتعمل

    فياليت لوو تعطوني رواابط ثاني للبرناامج

    وأكوون لكم شااكره

    وتقبلوو مروري


    وأسف .. على الازعاج .. والسمووحه


    سلاااام
    تفضلي أختي:
    Theme Studio



  3. #3

    الصورة الرمزية smiley15

    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    المـشـــاركــات
    586
    الــــدولــــــــة
    الكويت
    الــجـــــنــــــس
    أنثى
    الـتـــقـــــيـيــم:

    افتراضي رد: ~!~ اطلب ، اسأل أو استفسر .. و نحن سنجـاوبـكـ(7) ~!~

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossams مشاهدة المشاركة
    تفضلي أختي:
    Theme Studio




    مشكوور أخووي على البرناامج

    ..ب س..

    عندي سؤال أشلوون يشتغلوون على هالبرناامج أناا نزلتاا وشكلاا واايد معقد :flex:


    وشلوون اسووي ثيم فيه

    مااأعرف شكلاا صعب

    ..........

    وإذا ماا قدرت تقوول او تشرح

    موو مشكله ببرنامج أسهل منه


    ,,.. ومشكوو اخووي مره ثانيه على تعبك ..,,


  4. #4


    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    المـشـــاركــات
    2,234
    الــــدولــــــــة
    الكويت
    الــجـــــنــــــس
    ذكر
    الـتـــقـــــيـيــم:

    افتراضي رد: ~!~ اطلب ، اسأل أو استفسر .. و نحن سنجـاوبـكـ(7) ~!~

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ^^
    اخباركم ؟
    عندي مشكلة ظهـرت لي مؤخـراً في الماسنجر ,,

    كل ما اسجل دخول يظهـر لي خطأ "80004005" !!!

    ياريت احد يساعدني بالتـفصيل الممل


    وألف شكر ,,

  5. #5

    الصورة الرمزية hossams

    تاريخ التسجيل
    Apr 2007
    المـشـــاركــات
    2,029
    الــــدولــــــــة
    أمريكا
    الــجـــــنــــــس
    ذكر
    الـتـــقـــــيـيــم:

    Cool رد: ~!~ اطلب ، اسأل أو استفسر .. و نحن سنجـاوبـكـ(7) ~!~

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة x.dreams.x مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ^^










    اخباركم ؟
    عندي مشكلة ظهـرت لي مؤخـراً في الماسنجر ,,

    كل ما اسجل دخول يظهـر لي خطأ "80004005" !!!

    ياريت احد يساعدني بالتـفصيل الممل



    وألف شكر ,,
    و عليكم السلام ورحمة الله و بركاته.....
    هلا فيك أخوي
    طيب بما أنك تعرف انجليزي وفرت علي مشوار الشرح
    شوف التالي:


    [justify]
    كود:
    [justify]
    Error 80004005: Unable to sign in to Windows Live Messenger
     
    If you're receiving this error, first verify that you have version 8.0.792 or later of Windows Live Messenger. You can download the latest version at the Windows Live Messenger website.
    If you continue to receive this error after verifying that you have the latest version of Messenger, try the following to resolve the issue:
    Verify your Folder Options settings:
     
    
    1. On the taskbar, right-click Start, and then select Explore.
    2. Click Tools, and then select Folder Options.
    3. Click the View tab.
    4. In the Advanced Settings list, select Show hidden files and folders, make sure Hide extensions for known file types is not selected, and then click OK.
    5. In the Windows Explorer window, click View, select Explorer Bar, and then verify that Folders is checked.
    1. On the taskbar, right-click Start, and then select Explore.
    2. Click Organize, and then click Folder and Search Options.
    3. Click the View tab.
    4. In the Advanced Settings list, select Show hidden files and folders, make sure Hide extensions for known file types is not selected, and then click OK.
    5. Click Organize.
    6. Under the Layout menu, verify that Navigation Pane is selected.
    Then delete your Contacts cache folder:
    1. On the taskbar, right-click Start, and then select Explore.
    2. Navigate to the folder C:\Documents and Settings\Your Windows logon name\Contacts\Your Messenger e-mail address.
    3. Delete all of the files in the folder.
    4. Navigate to the folder C:\Documents and Settings\Your Windows logon name\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\Your Messenger e-mail address.
    5. Delete all of the folders and hidden folders in the Your Messenger e-mail address folder.
    6. Close Windows Explorer and try to sign in to Messenger again.
    1. On the taskbar, right-click Start, and then select Explore.
    2. Navigate to the folder C:\Users\Your Windows logon name\Contacts\Your Messenger e-mail address.
    3. Delete all of the files in the folder.
    4. Navigate to the folder C:\Users\Your Windows logon name\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts\Your Messenger e-mail address.
    5. Delete all of the folders and hidden folders in the Your Messenger e-mail address folder.
    6. Close Windows Explorer and try to sign in to Messenger again.
    Important Be careful not to delete your entire Contacts folder. Doing so will delete all of your contacts. For more information about backing up your contacts, see your e-mail program's Help documentation
    [/justify]
    [/justify]

  6. #6


    تاريخ التسجيل
    Oct 2006
    المـشـــاركــات
    2,234
    الــــدولــــــــة
    الكويت
    الــجـــــنــــــس
    ذكر
    الـتـــقـــــيـيــم:

    افتراضي رد: ~!~ اطلب ، اسأل أو استفسر .. و نحن سنجـاوبـكـ(7) ~!~

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossams مشاهدة المشاركة
    و عليكم السلام ورحمة الله و بركاته.....
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossams مشاهدة المشاركة
    هلا فيك أخوي
    طيب بما أنك تعرف انجليزي وفرت علي مشوار الشرح
    شوف التالي:


    [justify]
    كود:
    [justify]
    Error 80004005: Unable to sign in to Windows Live Messenger
     
    If you're receiving this error, first verify that you have version 8.0.792 or later of Windows Live Messenger. You can download the latest version at the Windows Live Messenger website.
    If you continue to receive this error after verifying that you have the latest version of Messenger, try the following to resolve the issue:
    Verify your Folder Options settings:
     
     For Microsoft Windows XP
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossams مشاهدة المشاركة
    كود:
    
    
    1. On the taskbar, right-click Start, and then select Explore.
    2. Click Tools, and then select Folder Options.
    3. Click the View tab.
    4. In the Advanced Settings list, select Show hidden files and folders, make sure Hide extensions for known file types is not selected, and then click OK.
    5. In the Windows Explorer window, click View, select Explorer Bar, and then verify that Folders is checked.
    1. On the taskbar, right-click Start, and then select Explore.
    2. Click Organize, and then click Folder and Search Options.
    3. Click the View tab.
    4. In the Advanced Settings list, select Show hidden files and folders, make sure Hide extensions for known file types is not selected, and then click OK.
    5. Click Organize.
    6. Under the Layout menu, verify that Navigation Pane is selected.
    Then delete your Contacts cache folder: For Microsoft Windows XP
    1. On the taskbar, right-click Start, and then select Explore.
    2. Navigate to the folder C:\Documents and Settings\Your Windows logon name\Contacts\Your Messenger e-mail address.
    3. Delete all of the files in the folder.
    4. Navigate to the folder C:\Documents and Settings\Your Windows logon name\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\Your Messenger e-mail address.
    5. Delete all of the folders and hidden folders in the Your Messenger e-mail address folder.
    6. Close Windows Explorer and try to sign in to Messenger again.
    1. On the taskbar, right-click Start, and then select Explore.
    2. Navigate to the folder C:\Users\Your Windows logon name\Contacts\Your Messenger e-mail address.
    3. Delete all of the files in the folder.
    4. Navigate to the folder C:\Users\Your Windows logon name\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts\Your Messenger e-mail address.
    5. Delete all of the folders and hidden folders in the Your Messenger e-mail address folder.
    6. Close Windows Explorer and try to sign in to Messenger again.
    Important Be careful not to delete your entire Contacts folder. Doing so will delete all of your contacts. For more information about backing up your contacts, see your e-mail program's Help documentation
    [/justify]
    [/justify]





    ألف ألف شكـر لك أخووي ^^
    بـاركـ الله فيييك ,, والله يعطـيك ألف عــافية ,,
    وجزاك الجنــة ,,
    بفضل الله ثم بفضلك حللت مشكـلتي :shiny:
    مـاقصـرت اخوي ,,

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Loading...