خخخخخخخخخخخخخخ طيب ليه ما قلتش انك جاي ؟؟؟؟؟
مش مشكله يلا اهي عدت علي خير
و بعدين الاخ المصري الاتكلم معاه والله حق في كل الي قاله
و بننتظر اي حد تاني من المنتدي يجي مصر
لكن الشئ الوحيد الي انا تعجبت منه هو موضوع الاغطيه ده
غرييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييبه
و عموما حمدا لله علي السلامه
و سلامي لكم جميعا
كيوبي
رد مع اقتباس

المفضلات