خخخخخخخخخخخخخخ طيب ليه ما قلتش انك جاي ؟؟؟؟؟

مش مشكله يلا اهي عدت علي خير

و بعدين الاخ المصري الاتكلم معاه والله حق في كل الي قاله

و بننتظر اي حد تاني من المنتدي يجي مصر

لكن الشئ الوحيد الي انا تعجبت منه هو موضوع الاغطيه ده

غرييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييبه

و عموما حمدا لله علي السلامه

و سلامي لكم جميعا

كيوبي