الرد الي فوق دة اعتراض مني علي كلامك و غلط في حقي علي الاقل اعتذري و علي العموم انا الي اسف معلش اصلي انفعلت شوي لما شوفت (وصخة )
حسيت انك بتهنيني
انا اسف مرة اخري
الرد الي فوق دة اعتراض مني علي كلامك و غلط في حقي علي الاقل اعتذري و علي العموم انا الي اسف معلش اصلي انفعلت شوي لما شوفت (وصخة )
حسيت انك بتهنيني
انا اسف مرة اخري
المفضلات