المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DXGXWX مشكورةعلى الموضوع وعلى مجهودك الجبار فيه و الى الامام دوما وفى انتظار جديدك شكرا جدااااااااااااااااااا واتمنى المساعده من الجميع
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايتشى ايدوجاوا شكرا جدااااااااااااااااااا واتمنى المساعده من الجميع العفو و ان شاء الله اساعدك
قوانين المنتدى
المفضلات