بصراحه مش عارفه ايش الفلتر؟؟
يعني قصدك حزمةاكواد الk-lital
لاني بس نصبت البرنامج! اما ملف الترجمه انا عايزه انشاء بنفسي
وكمان كيف اركب الفلتر ؟
كينشي^^"
هي تقصد برنامج Aegisub موب Virtual dob mod
شوفي اختي جربي تروحي لـ File>>open subtitle with charset>>>choose the file>>>windows 1256 or 1258
وان شاء الله تقدري تحلي المشكله ^^"


المفضلات