المشاركة الأصلية كتبت بواسطة as.asmo بجد شئ عجييييييب تخيلت لو أنا مكانه ههههههه مشكووووووووور نيجااااااااا علي موضوعك الجامد ده العفو ..... ^^ ويسلمووو ع المرور الجامد ^^ . المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Paint Brush 87 افعى مره وحـــــــده !!!!!!!!! ><" الحمدلله على نعمه العقل !! هع هع .. مشكوووور خيوو ع الموضوووع العفو اختي .. ^^ تسلمين على مرورك العطر .. ^^
قوانين المنتدى
المفضلات