2ad ..

عندي إقتراحـ ..

ليش ما تسوي تصميم جديد لكـ .. بدون تأثيراتـ.. وبمساحات فارغة ..

كنوع من التغيير .. ؟؟ ^_
في عندي تصميم حاليا فيه مساحه فاضيه والتاثيرات اللي ع الصوره خفيفه

لكن ما تتصور انا مش مستحملاه وعايزه اعمل فيه حاجه

وانا حاليا باصمم تصميم ببهدل الصوره اصلي مخنوقه وباطلع خنقتي عليه

بقي فظيع

في امان الله

2ad