2ad ..
عندي إقتراحـ ..
ليش ما تسوي تصميم جديد لكـ .. بدون تأثيراتـ.. وبمساحات فارغة ..
كنوع من التغيير .. ؟؟ ^_في عندي تصميم حاليا فيه مساحه فاضيه والتاثيرات اللي ع الصوره خفيفه
لكن ما تتصور انا مش مستحملاه وعايزه اعمل فيه حاجه
وانا حاليا باصمم تصميم ببهدل الصوره اصلي مخنوقه وباطلع خنقتي عليه
بقي فظيع
في امان الله
2ad


المفضلات