ayooo
نور القمر حتى لو مو بدر
او ان العين تتأقلم مع الوضع بالليل
سينا
ههههههههه
يمكن؟؟
|
|
ayooo
نور القمر حتى لو مو بدر
او ان العين تتأقلم مع الوضع بالليل
سينا
ههههههههه
يمكن؟؟
|
|
انت مقولتيش ان هو كان بيعبر بليل
يبقى كان الصبح والشمس طلعه
اتمنى اكون صح
|
|
اجابتك غلط يا الاكليل
اجابتك صح يا سام شطووووورة يلا حد يحط لغز بس يكون صعب لو مفيش حد احط انا يلا الالغاززززززززززززززززززز زز
|
|
سلمى سام جاوبت اللغز
يلااا فكرى فى اللغز اللى بعده
وان شاء الله تجوبى عليه
|
|
شكرا لكى اختى ايو
بما انى مبعرفش اعمل الغاز يا خساره
بانتظار اللغز
|
|
طيب يا سام سوف اضع لغز
سار عدد من الأولاد في صف فكانوا أربعة أمام ولد وأربعة خلف ولد وولد في الوسط فكم كان عدد الأولاد
يلا جاوبوا عليه انا فى الانتظار
|
|
ولد واحد
اتمنى تكون صح
|
|
غلط يا سام
فكرى فكرى شويةةةة
لو معرفتيش اجاوب انا بعد الاستسلااام ههههههههه
|
|
خمس اولاد
وانا مش حستسلم لو كانت غلط
ها هي ها هي ها هي
سوف أشارككم وأفجر لغزكم خخخخ