شكرا إسلام
بس كل أحلامى الدنيويه ضاعت
صحيح أنا دخله ثانويه عامه وقدامى فرصه تانيه فى ثلثه ثانوى
بس خيفه يحصل اللى حصل السنه ده
أصل أنا أظلمت برده فى سته إبتدائى
سبحان الله عمرى ما أظلمت فى أى سنه اللى فى الشهادات
بالمناسبه أنا قولتلل للأستاذ على حل المسئله وأعد يأوح معايى وألى مين حلهالك كده
قولتلو أخوى الكبير
وفى الأخر أقتنع وألى قولى لأخوك شكرا