اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيناتا 2009 مشاهدة المشاركة

والله انك مولللللللللللع من الطفش ههههههههههههه الفطور خالص
لو فيه وسيلة توصيل ما خلت عليكم فطركم على سوات يديني

بس ما بي ليد حيله

إيه والله مولع من الطفش

لكن أسمو بردت علي بلغزها