خخخخ (أعمل إيه دلوقتي..k حله يا للإحراج)

أحم غلط يا k كان لازم تحط الضمه...كده اللي يقرأها يحسب نجعد يعني تجاعيد الوجه...

لكن الضمه تبين اكتر ...نجُعد.خخخخ حجة من حجج أسمو