خخخخ (أعمل إيه دلوقتي..k حله يا للإحراج)
أحم غلط يا k كان لازم تحط الضمه...كده اللي يقرأها يحسب نجعد يعني تجاعيد الوجه...
لكن الضمه تبين اكتر ...نجُعد.خخخخ حجة من حجج أسمو
خخخخ (أعمل إيه دلوقتي..k حله يا للإحراج)
أحم غلط يا k كان لازم تحط الضمه...كده اللي يقرأها يحسب نجعد يعني تجاعيد الوجه...
لكن الضمه تبين اكتر ...نجُعد.خخخخ حجة من حجج أسمو
المفضلات