
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MA2010
شكرا على الترجمة الجميلة وعلى مجهودكه الخرافى لو سمحتوا لية الترجمة ما بقتش تظهر كويسة الا فى برنامج
K Lite Codec مع العلم انى كنت الاول بتفرج على الحلقة ببرنامج BS.Player وبتشتغل تمام لكن من كام حلقة فاتت بقت تظهر المشكلة
وشكرااااااااااااااااااااا ااااااااا مرة تانية على الحلقة شكراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا
المفضلات