شكرا على الترجمة الجميلة وعلى مجهودكه الخرافى لو سمحتوا لية الترجمة ما بقتش تظهر كويسة الا فى برنامج
K Lite Codec مع العلم انى كنت الاول بتفرج على الحلقة ببرنامج BS.Player وبتشتغل تمام لكن من كام حلقة فاتت بقت تظهر المشكلة
وشكرااااااااااااااااااااا ااااااااا مرة تانية على الحلقة شكراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا
رد مع اقتباس

المفضلات