المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ran Moury اسفه اسفه اسفه اكتب فى الكارت Ran Moury Member In M.c.M اختي انا اسف لون الخط دائماً ابيض شوفي بكل الكروت وتفضلي الطلب
قوانين المنتدى
المفضلات