شكراً يا عمو الباشا ، متشكر أوي أوي

وعايزين منك حاقة دلوأتي ، وهيَّ نأدر نعمل 3 مقاطع ورا بعضيها مثل AMV وثمًّ الإنترو وثم الحلقة ، وهل تستطع زيادته إلى 5 أو 6 مقاطع يا سيادة الريّس ؟

وبعدين ... ليش ما تضغط على زر B البولد عشان يوضح خطك