جزاكم الله كل خير
الحمد لله ما سمعتش أغانى ولا بطيقها الحمد لله
لكن المشكله فى الاناشيد اللى فيها موسيقى بس الحمدلله بدأت أكرهها هى كمان
ربنا يهدينا جميعا
بارك الله فيك أخيتى
مشكورة ع الموضوع الروعة