أريجاتو سميد_كن على الموضوع ...
أنا لعبته الصور و الجرافيكس و العروض في غاية الروعة ... بس كمان له عيوبه ...
فيه تقليد كثير لرزيدنت إيفل 4 .. ممكن بعد ما شافوا نجاح الجزء الرابع قرروا الجزء الخامس مثله ..
بس أكثر قهرني هو النبتة .. من متى و إحنا نأخذ نبتة و فجأة تتحول لبخاخ ... صراحة قهروني فيها فين الواقعية اللي كانت في الأجزاء السابقة ..
و كمان جيل كان شيء سخيف منهم أنهم خلوا ويسكر يسيطر عليها ... لو تحولت لوحش كان أحسن ...