رد: –[-● اطلب واسأل واستفسر ، وبإذن الله سنجيبك•8• ◘ يمنع عرض التوقيع ◘ ●-]–~إضافات جديدة~ نرجوا الق
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lola legna
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم مشكلتي مع powerpoint الفيندوز اللي عندي فيستا هوم ولما حملت البرنامج 2007 بور بويت لا يشتغل اصلا لما شريت اللبتوب ماكان فيه البرنامج فانا عايزاه ضروري للمدرسه فممكن مساعده ولو في بوربوينت متوفق مع فيستا ممكن الرابط؟
غالباً برامج الأفيس تشتغل على جميع أنواع الويندوز و لا يوجد مشكلة
المفضلات