اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lola legna مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم
مشكلتي مع powerpoint الفيندوز اللي عندي فيستا هوم ولما حملت البرنامج 2007 بور بويت لا يشتغل اصلا لما شريت اللبتوب ماكان فيه البرنامج فانا عايزاه ضروري للمدرسه فممكن مساعده ولو في بوربوينت متوفق مع فيستا ممكن الرابط؟

غالباً برامج الأفيس تشتغل على جميع أنواع الويندوز و لا يوجد مشكلة

لذالك أرجو منك صورة توضيحية للمشكلة