انا عندى فى الفوتوشوب لم بيجى يكتب عربى بيكتب الكلمه مقطعه
يعنى انا لو عاوز اكتب كلمه (حسام) يكتبها كده ( ح س ا م)
ارجو الرد عليه فى اسرع وقت
وممكن دروس كيفيه دمج صورتين لشخصين مع بعضهما
انا عندى فى الفوتوشوب لم بيجى يكتب عربى بيكتب الكلمه مقطعه
يعنى انا لو عاوز اكتب كلمه (حسام) يكتبها كده ( ح س ا م)
ارجو الرد عليه فى اسرع وقت
وممكن دروس كيفيه دمج صورتين لشخصين مع بعضهما
المفضلات