انا عندى فى الفوتوشوب لم بيجى يكتب عربى بيكتب الكلمه مقطعه
يعنى انا لو عاوز اكتب كلمه (حسام) يكتبها كده ( ح س ا م)
ارجو الرد عليه فى اسرع وقت
وممكن دروس كيفيه دمج صورتين لشخصين مع بعضهما